Accepterad Shapys | Ban överklagan [Filip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shapys

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199083430091/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Shapysw

Vad är din discord tagg? Shapys#0259

Vem var det som bannade dig? Valle1

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag "lallar". Vadå lallar? Jag sa bara black lives matter och då sköt Securitas mig med en tazergun för ingen anledning alls!

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de tydligen trodde att jag inte rp:a på ett seriöst sett. En sak kan jag säga är att jag tar det här spelet väldigt seriöst och försöker bevisa att jag kan bidra till högt rp!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt ner på knä och skrek ut "black lives matter". Jag blev också tesrad 2 gånger av både polisen och Securitas. Polisen sa att jag inte lyssnade på vad han sa, men hur ska jag kunna höra vad han har sagt när flera andra människor sitter och skriker på ett och samma ställe?! Direkt innan jag blev bannad var när jag var nere på golvet helt medvetslös pga taser skotten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var både en felaktig och samtidigt inte. Jag kan förstå att de avstänger mig för "lallare" och att jag gick runt och lallade lite grann som att det vore ingenting. Dock finns det anledningar varför jag höll på! Polisen teasrar mig för ingen anledning alls! Jag skrek ut bara "Black livest matter" "Let them hear our vocies!". Det finns ingen anledning till att banna mig för "lall" och att både teasra mig. Det är finns ingen anledning bakom detta och oavsett vad om ni ger mig en till chans så kan jag bevisa att jag kan bidra med högt och fint rp :)

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mitt första ban var pga "earrape". Det var verkligen en felaktig ban. Jag fick vänta för support den gången och de sa att banna någon för earrape "funkar" inte. Utan du blir bara kickad eller så får du en varning. Det jag försöker säga är att jag blev unbannad väldigt snabbt. Mitt andra ban var helt trög fattat för mig. Det var en kille som gick runt och slog andra och inklusiven mig. Han hinner att knocka mig och sedan döda mig. Jag hade inte gjort något ,men ändå så blir jag bannad i fyra dagar. Mitt tredje ban var pga ett street fight mitt i torget. Jag hoppade in för att jag var mer som "the last one standing" för att alla mina vänner dog medans jag var den enda som levde. Jag hann att knocka en person och efter det så blev jag bannad. Jag har lärt mig mer om vad man för göra och inte te.x det var ju vid torget fighten pågick. Torget är ett ex på GZ/greenzone. Jag har mer kunskaper om att rp:a och vad som gäller för att kunna rp:a bra :)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde nog bara avlägsna och gå därifrån. Något annat som jag kunde göra är att jag kunde kolla på/se när folk blir arresterade medans jag bara hållerkäften och följer deras order. En bonus: Jag kunde också bara ta det seriöst och fortsätta att rp:a på ett fint sätt med inget "lall" alls.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att lalla är ingen ide att göra när det handlar om något seriöst te.x vid den situationen jag upplevde. Jag har fått mer kunskaper om att kunna rp:a på ett bättre sätt och hålla min statistik bra i staden.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top