Nekad Shamme1111 | Ansökan till Servervakt [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shamme1111

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Carlos

Vad heter du på discord? zonic1#1717

Ange ditt födelsedatum 24 Juli 2023

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag -12:00 -00:00+
Tisdag - 12:00 -00:00+
Onsdag -12:00 -00:00+
Torsdag -12:00 -00:00+
Fredag - 12:00 -00:00+
Lördag - 13:00 -00:00+
Söndag -13:00 -00:00+

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 1 gång, de går inte att infoga bild.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt har man en viktig uppgift att se till att servern fungerar korrekt och att spelarna har en bra spelupplevelse. Det innebär att man måste vara aktiv inne på servern och vara kunnig för att kunna lösa problem och övervaka servern. Men det handlar också om att vara en god person som tar hänsynt till alla. Som servervakt ska man även hjälpa spelarna med deras problem och alltit hålla koll på spelarna på servern. Man måste även vara snäll mot spelarna men samtidigt också hård. En annan viktig del av att vara servervakt är att se till att spelarna följer serverns regler och att ge konskvenser när de bryter mot dom. Detta kan vara en utmaning eftersom man måste vara rättvis och samtidigt se till att alla har en bra upplevelse på servern. Men det är också väldigt roligt att vara servervakt eftersom man får arbeta med andra servervakter och staffs för att utveckla och hjälpa servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag skulle vilja bli en servervakt på servern eftersom jag ser det som en möjlighet att göra en positiv skillnad för andra spelare. Jag tror att jag skulle kunna bidra med mina sociala färdigheter genom att skapa en välkomnande och positiv miljö där alla känner sig bekväma att spela. Jag är även väldigt kunnig eftersom att jag har varit servervakt innan på massvis med servrar. Det skulle vara en utmaning för mig, men jag tror att jag skulle kunna hantera det med min tålamod och min förmåga att hantera stressiga situationer på ett effektivt sätt. Dessutom skulle det ge mig möjlighet att utveckla mina ledarskapsfärdigheter genom att hjälpa till att göra servern till en bättre plats och styra servern. Sammanfattningsvis skulle det vara en rolig och givande upplevelse som skulle hjälpa Unive och Unives spelare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och missbruk kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption innebär att en servervakt använder sin makt för personlig vinning, medan missbruk innebär att en servervakt använder sin makt på ett oetiskt sätt för att skada andra spelare. Det kan inkludera att ge fördelar till vissa spelare, att använda sin makt för att stänga av andra spelare eller att använda sitt inflytande för att hota eller skrämma andra spelare.

Du har varit pbannad samt inte varit medlem ens 30+ dagar så du blir tyvärr nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka