Nekad đ™đ™–đ™žđ™šđ™©đ™ź12 | Medlem ansökning {Sjödin]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Alex

Vad Àr ditt discord namn? 0317aa

Vad Àr ditt födelsedatum? 12 Oktober 2008

Heter du samma pÄ Discord som pÄ Steam? Ja

Förnamn, efternamn och Älder pÄ din karaktÀr: Alex Hawai 26 Är

Hur skulle du beskriva din karaktÀrs personlighet i tre ord? SnÀll,Rolig;Kreativ

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktÀr: Som Alex hawai bakrund med uppvÀxt har varit bra ingen kriminalitet bara en snÀll grab med mycket vÀnner som spelar fotboll , Framtidsplaner han har suttit i fÀngelse 1 gÄng för grovt rÄn och grov stöld sÄ han kommer att fortsÀtta med det kriminella.

Vad kan du bidra med till serverns RP? en rolig social rp nivÄ som gör scenario lite extra roligare en vanligtvis kommer alltid vara kreativ ovh alltid viljja göra roliga saker ingame inte bara saker man gör om och om igen massa nytt.

Vad innebÀr det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte spela för sin egen vinst tex.. jag Àr polis griper en person tar allt han har och slÀpper han det Àr inte kul för hans sida men frÄn min Àr det kul för jag vann pÄ hela delen jag mÄste tÀnka att dom ochsÄ ska ha roligt tex jag kör en boxningsmatch jag vinner runda 1 efter det tex lÄter jag han vinna runda 2 för det ska bli roligt för bÄda partenera

Har du nÄgon gÄng brutit mot reglerna? Om ja, vad hÀnde och vad lÀrde du dig av det? första gÄngen som medlem hÀr alldrig spelat hÀr förut.

Spelar du eller Àr du en aktiv medlem pÄ nÄgon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel pÄ nÄgra av serverns regler? rdm,vdm,pwg,fear rp, suntförnuft,failrp, och massa mer.

Vill du berÀtta nÄgot mer om dig sjÀlv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vi hÄller pÄ att granska din ansökan, det kan ta lite mer tid Àn vanligtvis, var tÄlmodig.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gÄtt vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar pÄ dig att genomföra intervjun, annars avslÄs din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vÀnliga hÀlsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Aktiv pÄ en annan server

Du fÄr ansöka igen om 24timmar. Lycka till nÀsta gÄng!
Med vÀnliga hÀlsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka