Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198984488659/
Vad är ditt namn i verkligheten? André Majid
Vad är ditt discord namn? Rossoneri#2796
Vad är ditt födelsedatum? 23 November 2000
Berätta om din karaktär. Franck Kessie, 21 år gammal. Glad o go, älskar o hjälpa andra, extremt bil intresserad och gillar uppmärksamhet. Min karaktär ställer upp för sina vänner och gör även goda gärningar för främlingar som bemöter honom bra
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill ta min RP till en högre nivå och vill kunna göra alla saker som en medlem inte kan göra.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Min engelska är inte den bästa och unive är utan tvekan den bästa svenska servern, så det är den jag vill satsa på.
Hur hittade du Unive? Rekommenderad av en vän.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha kul
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha kul, fixa bra bilar o pengar.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.
Vad är ditt namn i verkligheten? André Majid
Vad är ditt discord namn? Rossoneri#2796
Vad är ditt födelsedatum? 23 November 2000
Berätta om din karaktär. Franck Kessie, 21 år gammal. Glad o go, älskar o hjälpa andra, extremt bil intresserad och gillar uppmärksamhet. Min karaktär ställer upp för sina vänner och gör även goda gärningar för främlingar som bemöter honom bra
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill ta min RP till en högre nivå och vill kunna göra alla saker som en medlem inte kan göra.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Min engelska är inte den bästa och unive är utan tvekan den bästa svenska servern, så det är den jag vill satsa på.
Hur hittade du Unive? Rekommenderad av en vän.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha kul
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha kul, fixa bra bilar o pengar.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.