Accepterad Shaka Malek | Whitelist ansökning [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shaka Malek

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Shaka Malek

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/alienBosse/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? alienBosse#5900

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Shaka Malek han är en 27 årig man som är ursprungligen från Nigeria. Han är inget fan av konflikter och därför löser han dom så snabbt som möjligt igenom att antingen prata, skrämma eller använda sig ut av våld om det skulle behövas (Hetsig). Hans favorit hobby är att jaga då det var det han växte upp med i sitt hemland för att få mat till sin stam.
Shaka Malek är en atletiskt byggd man och en snabb löpare, så det jobb som hade passat honom bäst hade varit polis då han är bra på att snacka men också bra på att använda våld om det absolut hade behövts. Polis hade också passat honom då han kämpar mycket för rättvisa då han har upplevt mycket rasism i sitt nya land. Detta har gett honom motivation till att kämpa för ett samhälle där alla ska kunna känna sig trygga.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag behöver hitta en bra och seriös server. Jag känner att jag kan längta efter att gå upp på morgonen och lira på, Jag kommer försöka bidra med rolig och seriös rp och flera roliga scenarion och även försöka påverka servern på ett roligt och positivt sätt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?

Hur många timmar har du på FiveM? Multistaden är den första RP servern jag tänker börja lira på. Har haft ett annat konto innan då jag hade över 200+ timmar på FiveM men tyvärr har det kontot försvunnit.

Hur hittade du Multistaden? Multistaden har blivit rekommenderad till mig av några vänner som lirar på den.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har aldirg blivit bannad men har blivit kickad fåtal gånger från andra servrar men brukar lära mig av mina misstag så att man aldrig blir kickad för samma sak igen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, multistaden är min första server på detta kontot.

Tack för din Whitelist Ansökan. Din Whitelist Ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Whitelist Ansökningar Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka