Accepterad Shaima | Medlem ansökning (Neptune669)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Socialbidrag

Medlem
Meddelanden
469
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Peter

Vad är ditt discord namn? Skaulman

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter anders tegnell, han har varit med om mycket i denna stad. Han hade en rätt så svajig uppväxt där pappa drack och morsan var nästan aldrig hemma. Han blev då uppfostrad av sina kompisar vilket inte är det bästa
Han är även väldigt intresserad i bilar eftersom det var det han höll på med när han flyttade hemifrån. Han är 21 år gammal
Ända sedan Anders Tegnell lämnade därför sina uppdrag som statsepidemiolog och avdelningschef på Folkhälsomyndigheten den 14 mars 2022. Behövde han skaffa ett nytt jobb och blev då polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bibra men en hög nivå på min Rp nivå där jag kommer fortsätta sträva för att utvekla den. Jag kommer även bidra med rolig och kreativa scenarion där alla har en chans att vinna och förlora. Jag kommer även ha en extremt bra social Rp, och sträva för att göra dom flesta scenariorna så social som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att ge alla spelarna en chans att vinna scenariot och inte bara spela för att vinna själv,, som kallas powergaming.

Hur hittade du Unive? Jag har glömt

Ta väl hand om din medlems roll! vill inte ha gjort ett undantag i onödan mvh!

Tillbaka