Nekad shaggy out here | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

shaggy out here

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? https://steamcommunity.com/id/ortenganggang/

Vad är ditt discord namn? Bobskii#1487

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär Mustafa är runt 25 år. Han är känslo kall och hans intresse är att köra snabba bilar och laga bilar Hans idol är Cristofer Columbus. Eftersom att han är en så nyfiken, Hans högra näsborre är lite sneare än den vänstra men det behöver vi inte gå in på. Dessutom är hans pappa knarklangare ifrån syrien. mustafa växte upp i ett fattig område i stockholm och hade många kompisar som valde att bli kriminella
mustafas dröm
är att starta ett eget förtag där han ska sälja och laga bilar och att leva ett liv där han inte behöver tänka på pengar och om han har råd med hyran denna månaden. mustafa vill kunna resa runt i världen utan att behöva tänka på priset för ett hotel eller flyg biljätter. hans dräm är även att skaffa en familj och ha 2 barn

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rolig rp. För båda spelarna det ska inte bara vara roligt för mig utan för båda personerna. Jag kommer såklart roleplaya som att det är det riktiga livet.jag kan alla regler och jag förstår hur man ska rpa under olika situationer. När jag rpar så tar jag det på allvar och beter mig som om det vore riktiga livet. Göra scenarion och ha bra rp som utgås ifrån reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Förmågan att förstöra varandras resurser ger en annan känsla av tillfredsställelse till båda sidor av konflikten. Den blockerade viljan kan släppas, och du kan uppleva en känsla av makt den maktlösa situationen. Den andra partens förlust bokförs som egen vinst trots att de faktiskt inte bidrar med någon egen vinst.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? powergaming när man gör något orealistiskt för att det ska bättre för en själv t.ex att man bara springer iväg direkt efter en bil krock

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat på många olika serverar innan men fastnade för Unive

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag tycker att regler är viktiga och at dom ska följas och rapporterar gärna om jag ser en person eller personer som bryter imot dom

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka