Nekad shady. | Medlem ansökning [W1lma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

shady.

Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199229280360/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? shady#3814

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Junior Olsson han har haft en ganska tuff uppväxt. Han blev retad för att han var smart i skolan och hade bra betyg han ville bli polis när han blev stor när han gick ur skolan så gick de bra han han kom in på polis skolan och 2 år senare så tänkte han tänkt efter hur mobbad han blev i skolan och bestämde sig för att gå den kriminella vägen och hans uppväxt efter de vart inte jätte bra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med att försöka att utvekla servern genom att lära mig rp av andra och eftersom att unive är en seriös server så kan jag lära mig rp och om jag lär mig rp så kan jag hjälpa andra med deras rp eftersom att de kan vara svårt för dem som inte har rpat innan och har unive som sin första server då kan de bli svårt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att försöka utveckla servern och försöka hjälpa folk så mycket som möjligt efter som jag själv har väldigt bra rp så kan jag hjälpa väldigt många som är nya till fivem som har unive som sin första server

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär att man ska ha kul på servern även om motparten vinner TEX ett scenario som butiks rån eller bankrån.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive Roleplay genom att min kompisar har rekommenderat unive och jag tittar på streamars som spelar på unive Tex drobz

Tillbaka