Accepterad shady. | Medlem ansökning [miiniturtle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

shady.

Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? lleon11

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Tjoo min karaktär heter Leon johansson tänkte berätta lite om hans intressen han gillar på fritiden att hänga med polare och spela fotboll och hockey se har han ett väldigt stort bil inträsse nu vet vi lite om hans intressen nu ska ni få veta hans resa... Leon har haft en väldigt bra uppväxt med föräldar som var snälla och ja behandlade han bra. Han behövde inte gå dagis för hans föräldrar var hemma med honom. Men när han blev äldre och växte upp och började komma till skolan där han hade riktiga lektioner och sånt så var han väldigt nervös. Men hans föräldar forsatte stötta han så att han klarade skolan med bra betyg. När han kom till gymnasiet hade han jätte svårt att välja gymnasie och han tog lite insporation av sina föräldrar och de slutade med att han valde fotboll. Och justy nu så spelar han och tränar fotboll nästan varje dag. Och på fritiden är han med vänner och håller på med bilar...

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en bra och positiv rp nivå som jag vill ska leda till att andra försöker ta nytta av min rp. För dem som är nya till rp att dem ska lära sig mig. Men sen har jag också såklart mycket mer att lära. Men de jag kommer bidra md är rolig rp seriös rp och som är på en nivå som gör det kul för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska göra ett scenario så att båda parterna får de kul som tex på ett rån eller nånting att de ska vara kul för både rånaren och poliserna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja RDM random death match att du dödar någon utan anledning, vdm vechicle death match du dödar nån med ett fordon suntförnuft logiskt tänkande. de är några regler.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har väldigt mycket erfarenheter inom roleplay eftersom att jag har spelat fivem väldigt länge jag har spelat på denna server innan. och jag har mycket erfarenheter inom massa regler och hur man ska agera och bete sig i olika scenarion.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka