Nekad shady. | Medlem ansökning [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

shady.

Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199229280360/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? master.#3814

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Tjena min karaktär heter Alex Olsson han har haft en väldigt bra uppväxt där han har mått bra och haft det väldigt bra i skolan och eftersom att de gick så bra så blev det inga svårigheter för han i mellanstadiet eller högstadiet. Han ville jobba med bilar och han kom in på bil gymnasiet men när han hade vart där ett tag kände han att de var väldigt svårt och den känslan hade han aldrig känt förut. Så han hoppade av gymnasiet och de började inte gå lika bra för han han flyttade till stockholm när han gick på gymnasiet sen flyttade han tillbaka till sina föräldrar när han hade hoppat av gymansiet. Dem blev arga på honom så han flyttade till stockholm igen för att slippa dem och då började han träffa kompisar som rökte osv. Efter ett tag började han också röka efter nåra månader började han att prova olagliga saker och där började kriminella livet för Alex han vart spring pojke i ett gäng efer en månad vart han fast anställd och sen dess bara fortsatte den kriminella vägen för alex.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem hos unive för att jag vill ha en bra rp i min framtid. Jag har kört på andra servrar förut som de är så mycket lallare på de vill vi inte ha de är färför jag ansöker till freeze roleplay så att jag kan få en bra rp upplevelse för att eftersom att jag vet att servern är en bra rp nivå är att jag har en vän som kör här eller körde. Jag har rpat väldigt mycket innan och jag tror jag kan passa in också.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att försöka utveckla servern och försöka hjälpa folk så mycket som möjligt efter som jag själv har väldigt bra rp så kan jag hjälpa väldigt många som är nya till fivem som har unive som sin första server

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de innebär att man ska ha kul även fast motparten vinner TEX i ett trafik stop eller liknande.´´

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive Roleplay genom att min kompisar har rekommenderat unive och jag tittar på streamars som spelar på unive Tex drobz min kommpisar har ochså bjudit in mig.

Nekad, plagierat från en annan roleplay server, skriv ditt eget så vet vi vad du vill för serverns bästa!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka