Accepterad ShadowZ | Whitelist ansökning (edvin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ShadowZ

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Användarnamn: ShadowZ

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198176211311/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? ShadowZ#7837

Vad är ditt födelsedatum? 26 September 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär gillar billar och han är kriminel oftast men han hjälpa polisen också. han gillar och åka runt i i sina coola bilar och höra hur alla har det och ha roligt. han är väldigt positiv och han gillar att sprida glädje fast han kan vara aggresiv om någon är det mot honom.

Varför ska just du bli whitelistad? jag ska bli whitelistad för att jag kommer att komma in i multistaden med en stor positiv energi och med ett stort leende. Jag vill sprida positivitet och bidra med en bra och rolig energi i en bra server. jag ska göra så mycket jag kan också för att utveckla multistaden till ett bättre och så positivt ställe som möjligt och att andra som kommer in ska också känna sig trygg och gilla servern från början precis som jag.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag har kompisar som berätar roliga scenarion och bara bra saker om multistaden och jag vill gärna vara en del ut av det eftersom det låter som om det har roligt. för att det känns som multistaden har bra spelare och skripts.

Hur många timmar har du på FiveM? 150+

Hur hittade du Multistaden? genom mina kompisar.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka