Nekad Shadowxray | Medlem ansökning [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shadowxray

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joar

Vad är ditt discord namn? ShadowXray

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed och han är 23 år gammal. Han växte upp i en liten by utanför kartan, och byn blev sedan plundrad av rånare så Ahmed var tvungen att fly med det närmsta planet han kunde hitta, då var han endast 9 år. Han föräldrar hade blivit kidnappade av rånaren så Ahmed var tvungen att växa upp på egen hand efter det. Han bosatte sig i en grotta uppe i bergen för att kunna överleva svårare väder, och han försökte fånga de flesta ätbara djur som han kunde få syn på för att kunna överleva. När Ahmed senare växt upp så är det enda han kunnat tänka på jobb, hans dröm är att starta ett eget företag och kunna bo i det lyxigaste huset i staden. Han gör lite småbus ibland men han tänker oftast på konsekvenserna innan han gör någonting dumt. Ahmed har lidit av en stor deperition när hans föräldrar blev kidnappade och han blev tvungen att fly, men Ahmed har lärt sig att vara diciplinerad och nu mår han oftast bra. Ahmed kan ibland få en throwback till när han var 9 år, men han tycker om att åka ut och köra bil för att få bort de dåliga känslorna. Gymma är nånting han också tycker är roligt, så ofta så går han och kör ett träningspass på det lokala gymmet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? När jag startat eget kan jag bidra med jobb, seriöst spelande/rp. Även att jobba just nu, kanske polis/ambulans. Roliga pratstunder och spelande också, och inget oseriöst och tråkigt framförande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att det bara inte är jag som ska vinna och ta åt mig allting, utan att de jag spelar med på servern också ska ha lika stor fördel som mig själv, att det inte bara är jag som bestämmer.

Hur hittade du Unive? Jag har ungefär 6 kompisar som spelar på unive just nu och vi håller på att få in mer folk

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka