Nekad Shadowxray | Ban Överklagan [Viktor5235]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Shadowxray

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199101130766

Ditt Hex-ID: 11000014400380e

Vad är din discord tagg? .shadowxray.

Vem var det som bannade dig? Viktor5235

Bild på banmeddelande: Skärmbild (33).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Antagligen för jag råkade döda honom och inte bara slå.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och två andra kompisar var ute vid meko, jag skulle ge ett telefonnummer till den ena. Sen kommer det en person springades mot oss, han börjar att slå först min kompis, sen min andra kopmpis och sedan mig. Han hade ingen anldening till det. Vi säger till han vad han gör och varför han slår oss. Vi fick inget inget svar. När han sen forstätter att slå ner oss, och sedan tar upp en kniv så blir vi sura. Jag tar då upp mitt baseboll trä som jag har för att "hota" honom lite. Han kommer sen och fortsätter att slå oss, och tar upp sin kniv. Då slår jag honom med mitt baseboll trä, och jag menade inte att döda honom, men sen råkade det bli så. Då frågar vi hur det gick med honom och vi skulle ta han till sjukhuset. Då blir jag bannad. Ingen av mina kompisar blev bannad heller, när även dem slogs, och även dem som slogs mot oss med kniv blev inte heller bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att den var felaktig eftersom det var den andra personen som började slå, och tog upp kniv. Han pratade inte överhuvudtaget, inte när han slog, han pratade knappast, och när han pratade så sa han inte varför han slog oss. När han blev nedslagen så sa han inte liksom "aj" men det gjorde jag och mina kompisar. Jag rp-ade iallafall, och vi skulle ta han till sjukhuset när han dog.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte behövt ta upp baseboll trät även om han tog upp kniv, jag skulle bara försökt prata med honom eller åkt därifrån med min bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag inte ska ta upp baseboll trä även om det är den andra som tar upp sina vapen först och börjar hugga.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Nekad, man slår inte personer på piren med basebollträ
jag tycker att han bad om det o han högg ju oss me kniv o han blev ju inte direkt bannad ellerhur?
Du kan heller inte sett hela händelsen för då hade du nog förstått lite mer vad som hände, att han började att slå och hugga oss, inte rp-ade överhuvudtaget och att han slog oss utan anledning.

Senast ändrad:
Tillbaka