Accepterad Shadowxray | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shadowxray

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199101130766

Ditt Hex-ID: 11000014400380e

Vad är din discord tagg? .shadowxray.

Vem var det som bannade dig? xbenim

Bild på banmeddelande: Skärmbild (41).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag valde att använda spawnmenu när meningen var att jag skulle bli 12 timmad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en annan kompis skulle råna där man plockar kokain blad. När vi börjat rånet så plockar 3 grabbar upp sina vapen och skjuter mot oss. (Precis innan vi skulle råna så ropade morsan att vi skulle käka, men jag ville göra rånet lite snabbt ändå.) Jag dog av de som sköt oss, och jag har vid tidigare tillfällen pratat med staffs i supporten och sagt att folk jag varit i skottlossning med dragit spawnmenu eller lämnat hela spelet. De staffs jag hade pratat med har då sagt att de inte gör något och att de inte kommer göra något åt det, även när jag hade klipp och id på de som combat loggade. jag vet vad 12 timmars regeln innebär och att det är en viktig regel att följa, men när likadana situationer har skett förr som jag reportat och staffs säger att det inte gör något att folk går spawnmenu när det blivit skjutna så tänker jag att det inte är någon skillnad när jag gör det. Eftersom att jag skulle äta så drog jag spawnmenu, men när jag kommer ner till matbordet så var det inte klart utan ungefär 10 minuter kvar. Jag gick då tillbaka för att kunna köra i 5 minuter till. Jag väljer att spawna torget, och som jag redan skrivit trodde jag att det var okej att göra det när man var död eftersom staffs har berättat det, även då 12 timmars regeln gäller. Då blir jag inkallad till support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absoult inte en felaktig ban då meningen var att 12 timma mig. Enda anledningen till att jag gjorde det var eftersom staffs berättat att man fick, och jag tänkte att det kanske hade gjorts en änding i reglerna som staffs visste om men inte hunnits skriva om i reglerna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad en gång tidigare för att jag dödade en person med basebollträ utanför mekonomen. Det som hände var att jag och en annan person skulle prata business, och två andra personer lämnade oss inte ifred. De vägrade prata, följde efter oss och sedan började båda personer hugga mig och han jag pratade med, med en kniv. Då skulle jag slå ner han på marken med baseboll trät, vilket jag inser var fel, men råkar istället slå för många gånger så han dör. Jag lärde mig att man inte ska slåss på allmän plats, speciellt inte om man gör det med något typ utav vapen.
Jag har även fått en bann när jag tjuvkopplade min kompis motorcykel på parkeringen vid piren. Det stod en grupp av människor runt om mig som var mina kompisar. Eftersom att det var min kompis mc så hade jag bara tänkt starta den och "flexat" för mina kompisar. Det var bara meningen att det skulle bli ett dumt skämt. Jag har lärt mig att man inte ska tjuvkoppla på allmän plats varken om det är på skämt eller inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle litat på att reglerna stämmer bättre än vad staffs säger till mig, ändå om de kan väldigt mycket också. Jag skulle också inte ha använt spawnmenu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag inte ska använda mig utav spawnmenu eller snarare combat logging.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka