Accepterad Shadowstorm | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shadowstorm

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? the katt is here/williamevaldsson1

Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? william evaldsson#2037

Vad är ditt födelsedatum? 24 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter william evaldsson och är ganska smart. fast har haft det svårt när han växte upp på grund av att han fick se sina föräldrar bli skjutna till döds framför sig av nåra rånare. sen kom han till en foster familj där han gick ut högstadiet med fullständigt betyg, fast hoppaden av gymnasiet för han orkade inte mera. Han är 30 år gammal och han är en lojal person med stort hjärta

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är en snäll och rolig person, som har ganska mycket erfarenhet av reloplay fast har dock inte kört riktig rp på grund av att haft det tråkigt fast nu valde jag att sluta och kö riktigt och bli whitelistad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är en av Sveriges största rp servrar och en stabil och bra rp nivå på den

Hur hittade du Unive? För jag spelade på multistaden innan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha kul för rp är något jag verkligen giller spela och att ha kul med vänner och främlingar

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? snöstaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka