Inaktuell Shadowstorm | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Shadowstorm

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 24 Februari 2008

Vad heter du på discord? shadowstorm#2037

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? ca 200 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? ca 4-7 timmar om dagen

Vad heter du? william evaldsson

Hur gammal är du? 13 år gammal

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja jag kan simma 50 m utan problem

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att jag ska kunna bidra med ökad säkerhet för alla i staden. Jag vill även uppleva den gemenskap som ni på denna polismyndighet har. Utöver detta vill jag även träffa nytt och främmande folk. Men inte mist för att kunna sätta ett gott exempel för alla andra medborgare, för hur de ska bete sig och hur de ska ta sig an olika situationer.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det jag personligen tycker är viktigast inom polisyrket är att man har ett gott och rättvist bemötande mot sina medmänniskor. Jag anser även det är viktigt att man är påläst om yrket och att man kan alla grundläggande beståndsdelarna för att kunna agera som en saklig och kunnig polis. Jag anser dessutom att det är viktigt det är väldigt viktigt att man har ett disciplinerat betande dels mot sina kollegor i radion och i allmänhet. Viktiga saker så som att man tar jobbet seriöst och att man är en trevlig och social individ är även viktigt för att man ska kunna kunna vara en saklig polis.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag är mycket kunnig inom polisyrket. Mina kompetenser kommer ursprungligen från mina andra anställningar från andra regioner. Och i helhet vet jag det mesta om polisyrket, allt från graderingar till de olika kompetensområdena inom polisen. Utöver de teoretiska biten har jag även goda kunskaper om hur man ska hantera olika situationer till hur man själv ska agera och bete sig under pressade situationer.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, jag har goda erfarenheter från polisyrket. Jag har bland annat vart polis och polischef på flera servrar. Utöver detta har jag även flera års erfarenheter av polisyrket från även att ha kollat mycket på poliser.

Hur är du som person? Som person är jag en trevlig person, väldigt öppen och social till mina medborgare. Jag är även väldigt pedagogisk vilket är fördelaktigt när man ska lära kollegor vissa saker. Sedan är jag dessutom trevlig, humanitär och rättvis mot alla jag bemöter. Jag skulle även vilja anse att jag är en arbetsnarkoman, vilket är fördelaktigt då jag kan jobba långa arbetspass utan rast.

Är det något vi bör veta om dig? nej

Tillbaka