Nekad Shadowstorm | Medlem ansökning [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shadowstorm

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? the katt is here/williamevaldsson1

Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? shadowstorm#2037

Vad är ditt födelsedatum? 24 Februari 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär växte upp med att se sina föräldrar skjutas framför ögonen på honom av en kriminell och sedan vart han flyttad till ett barnhem fast det gick dåligt där så skolan gick dåligt också så han gick ut högstadiet sedan slutade han för han orkade inte mera. sedan började han jobba som mekaniker så han kunde skaffa ett hus så han slapp det och sedan mådde han lite bättre.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att kunna hjälpa så många som möjligt. Och det är nog den bästa svenska rp servern just nu eftersom alla är så schyssta på den och jag blev mottagen bra av alla så skulle vara roligt om jag fick fortsätta på denna server som medlem och jobba hos polisen

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en av Sveriges största rp servrar och en stabil och bra rp nivå på den

Hur hittade du Unive? För jag spelade på multistaden innan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att jag får hyfsat mkt pengar i inkomst och att jag kan hjälpa så många som det bara går och jobba på polis

Vad har du som mål att uppnå på Unive? följa alla regler och hjälpa och förklara för alla som inte vet att hur man gör.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte för jag spelar bara på unive
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top