Nekad Shadowstorm | Medlem ansökning [Sebastian], [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shadowstorm

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? the katt is here/williamevaldsson1

Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? shadowstorm#2037

Vad är ditt födelsedatum? 24 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär har varit i staden några år nu och har ett stort intresse för bilar. Utöver hans stora bil intresse så tycker han om att jobba. Min karaktär är 23 år gammal och fyller den 24 februari. Min karaktär är väldigt glad och sprallig och tycker om att hjälpa folk som behöver. Men när kompisarna lämnar han utanför så blir han väldigt ledsen. Han heter William Evaldsson och kommer ifrån sverige. William Evaldsson och hans Mor är själva i staden eftersom Williams pappa dog för han vart hotad att lämna familjen för gott. William har inte heller några syskon att umgås med.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har spelat på unive ett tag nu och tycker det är en väldigt bra server. Jag känner att jag kommit till det stadiet att jag ska få medlemskap i staden. Känner att jag kommer kunna roleplaya mycket bättre om jag får tillgång till medlemskap.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För det är en av Sveriges största rp servrar och en stabil och bra rp nivå på den

Hur hittade du Unive? För jag spelade på multistaden innan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna få ett jobb hos polis eller fbi eller securitas och kunna därifrån tjäna pengar och köpa olika coola bilar som tycker om. Men också ha kul och inte strida mot stadens regler. Exempel Power gaming. Har stora drömmar om att skaffa en familj och att kunna spela bra på servern och ha roligt med andra spelare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att vara laglig, få jobb, känna pengar och hjälpa folk. Inte vara omogen. Jag har också ett stort polis intresse och hade varit roligt att kunna vara polis på unive. Har också som mål att jobba inom försvaret. FBI, polis, securitas mm. Och hoppas det går i uppfylleslse.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte för jag spelar bara på unive
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top