Nekad Shadowstorm | Chef-jobb ansökan[REAPER]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shadowstorm

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? RTJ

Vad heter du IRL? William Evaldsson

Vad heter du på discord? shadowstorm#2037

Hur gammal är du? 14 år

Hur länge har du spelat på Unive? 517 timmar

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag vill bli antagen så jag kan bli RTJ chef för att kunna utveckla min rp så mycket som möjligt. jag tänker göra så att de alltid finns folk i tjänst när de behövs och jag vill få in mera scripts och få upp rtj på fötterna igen och öka antalet anställda. jag tänker fixa flera samarbeten som exempel med sjukvården om de eller vi behöver hjälp och så vi kan hjälpas åt med larmen. jag vill få upp rtjs rp och få en god rp med sjv och polisen. jag tänker utveckla jobbet genom att inte ha några lallare som inte jobbar och leker runt. utan att anställa folk som gör de som de ska och gör sitt jobb på topp nivå.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har en massa erfarenheter inom rtj då jag är brandmästare och vart biträdande chef. jag har bra koll på radio disciplin, jag vet vad man ska göra när man kommer fram till en olycksplats och hur man ska prioritera alla på plats. jag vet hur man hanterar bränder och jag har bra koll på utbildningarna inom rtj. jag har koll på prio 1, 2 och 3 och hur man ska hantera dom.

Hur ofta kommer du vara inne? ca 4-6 timmar om dagen beroende skolan

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja de kommer jag

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka