Accepterad Shadowstorm | Chef-jobb ansökan[REAPER] [RTJ] [Ben]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shadowstorm

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? RTJ

Vad heter du IRL? William Evaldsson

Vad heter du på discord? shadowstorm#2037

Hur gammal är du? 14 år gammal

Hur länge har du spelat på Unive? 517 timmar

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer söka engagerad och kompetent personal för att växa räddningstjänsten till en ansedd och respekterad kraft. Jag har några förslag och idéer om hur man kan utveckla RTJ till ett mycket hedervärt och respekterat yrke. Jag ställer höga krav på mina medarbetare, håller möten flera gånger i månaden och kör scenarier för att vidareutveckla och förbättra RP. Den organiserar och guidar dig också för att få rätt struktur att följa. Vi kommer också att satsa mycket på att kommunicera med andra räddningstjänster så att vi kan hålla en god kontakt inför framtida samarbete. Det är också planerat att ta in några idéer för att förbättra strukturen, ett exempel på det är vilka system och arrangemang som ska användas för att bli den bästa strukturen med räddningspersonal. Jag kommer att fixa så vi får kortare respons tid till larm och så ett mindre antal personer utsätts i fara. Jag kommer att öka antalet anställda och göra rtj till en bättre och tryggare plats. Jag kommer göra så vi får in lite scripts för att få flera bränder så folk kommer tycka att jobbet blir roligare. Få samarbete med sjv så att vi kan sitta i deras frekvens till exempel om de behöver hjälp eller om vi behöver hjälp. Jag ska försöka göra att vi blir tillkallade till trafikolyckor så att de blir lite mera värkligt och jag kommer hålla i en del utbildningar för att få så bra utbildad personal som möjligt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har en massa erfarenheter inom rtj då jag är brandmästare och vart biträdande chef. jag har bra koll på radio disciplin, jag vet vad man ska göra när man kommer fram till en olycksplats och hur man ska prioritera alla på plats. jag vet hur man hanterar bränder och jag har bra koll på utbildningarna inom rtj. jag har koll på prio 1, 2 och 3 och hur man ska hantera dom.

Hur ofta kommer du vara inne? ca 4-6 timmar om dagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Du behöver verkligen steppa upp med din aktivitet om du blir chef.
Man såg dig aldrig in game, du blev ju dessutom nedsänkt från biträdande pågrund av inaktivitet.
Men önskar dig lycka till. 🚒

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka