Nekad Shadowstorm | Ban överklagan [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shadowstorm

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198869908098

Ditt Hex-ID: 110000136380a82

Vad är din discord tagg? shadowstorm#2037

Vem var det som bannade dig? Redz

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallare och allmänt dryg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag var ganska dryg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på piren och drack öl och gick runt och pratade med folk sedan kom securitas och tog mig till fyllesällen och där satt jag i ca 10 min sen stötte jag på securitas vakten igen och jag var fortfarande full då tog han mig till polisen igen och där då så tog polisen mig till deras bill och så åkte vi mot sandy fängelset och då pratade jag med en i telefon och hotade polisen med han i mobilen att om dom inte släpper mig så spränger han då i mobilen upp deras polis station och sen kom vi till fängelset och då när vi gick igenom dörren så vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ena gången körde jag in i en polis bil för bromsarna inte riktigt fungerade då vart jag bannad. en annan gång så var jag i ett slags mål och jag och en till bråkade utan anledning så då vart jag också bannad. sen en gång så vart jag bannad för vad jag sa för jag sa lite dumma saker. en annan gången blev jag bannad för att ha slagit en polis man. och senaste nu så var jag dryg mot en spelare och vart bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat axepterat att jag skulle hamna i fängelset och inte vart så dryg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte vara dryg mot polisen och axeptera det som händer istället

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka