Nekad Shadowstorm | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shadowstorm

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198869908098

Ditt Hex-ID: 110000136380a82

Vad är din discord tagg? shadowstorm#2037

Vem var det som bannade dig? Felix.

Hur lång tid var din ban? 3 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-01-24 213926.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tjuvkopplade en fyrhjuling på torget

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kom åkandes med min kompis och så såg jag fyrhjulingen som stog ivägen så jag hoppade ur och började tjuvkoppla fyrhjulingen för att jag ville flytta på den för att den stog mitt i vägen och jag ville inte att andra skulle bli skadade för att den stog mitt på vägen som att de till exempel skulle köra in i den så jag började tjuvkoppla den och sen när jag precis var klar för att flytta den till sidan så vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. På sätt och vis var det jag som gjorde fel för att jag tjuvkopplade helt öppet vid torget

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för copbait förut för att jag åkte och sladdade vid dom. där lärde jag mig att sluta att försöka få polisen efter sig bara för att man ville. sen har jag blivit bannad för powergaming när jag körde in i ett träd förut och bara fortsatte och åka. där lärde jag mig att tänka på att man ej ska fortsätta köra efter en krach

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat struntat i att flytta på fyrhjulingen och bara fortsatt åkt förbi

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att sluta med att flytta på fordon som står i vägen på vägen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka