Accepterad ShadowkingGGG | Beslut Överklagan [slem]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ShadowkingGGG

Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
4
Ditt discord namn: shadowking_03871

Ditt Hex-ID: Ditt Hex-ID: steam:110000163d6afd6

Vad för typ av beslut gäller det? En ban på 17 dagar samt indragana roller

Vem/vilka tog beslutet? Slem

Varför tror du själv att beslutet togs? Pga att jag råkade göra en så kallad shoot on sigth med ett annat gäng (Block 55) medans jag var med i Kartellen pga ett missförstånd

Hur är beslutet felaktigt? Jag anser att det är felaktigt pga att det från min synvinkel var ett missförstånd detta för att vi blir upphämtade i en M23 bil som mitt gäng har problemet var att den var grå och hade inte sätt den förut men med tanke på att dels Kartellen pratat mycket om att byta kultur till Mc gäng så tänkte jag att det var dem och att de även har ändrat färger då detta var relativt tidigt och ingen ny information hade hunnit nå mig(Boss/vice i kartellen är ganska spåntana också) men vi ansåg inte det som ett problem då det var väldigt tidigt och dem högre upsatta kanske var på jobb och annat. Men iallfall vi hoppar i i bilen jag själv då misstanke på att dem som satt i bilen också var medlemmar i Kartellen detta för att den nya regeln om att man får vara fler i ett gäng så då trodde jag att dem ena var nya eller gamla i kartellen som valt att komma tillbaka och då direkt fått en högre rang inom gänget. Men det som sker är att den ena skickar in en ansökan om shoot on sigth på ett gäng som vi i Kartellen haft krig/konflikt med och då tänkte vi bara Okej vi kör (vet inte riktigt om hur shoot on sigths funkar då jag aldrig själv ansökt om att göra en) men iallfall vi åker till platsen och då kliver alla ut ur bilen och gör den här drivebyen som då leder till att jag dras med i scenariot och hoppar då ut och skjuter Vill tilläga jag DÖDADE ingen men av någon anledning så står det att jag gjort det isåfall är det en bugg eller så fuskar jag på något sätt men har inget emot att ni Pc cehkkar mig ifall ni vill det! efter scenariot så var jag afk då jag drogs in i support pga ett annat ärende var på under ärendets gång jag inser att jag är hos block 55 och då var det redan på tok försent för att kunna göra något åt det. Men i slutet av dagen jag borde tagit reda på vilka som var vilka detta var som sagt väldigt väl timeat med allt annat som skedde på servern

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har inga bevis direkta bevis än när Slem tog support ärendet och då fick jag snabbt förklara men var stressad till gymmet och sa bara kortfattat vad som hände men dem bad mig ändå göra en besluts överklagan så jag gör det nu efter mitt gympass

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka