Accepterad ShadowkingGGG | Ban Överklagan [Redbull]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ShadowkingGGG

Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
4
Ban-referens
fivem-bensin-345 — FiveM, Utgår 2026-03-12
Anledning: blir skjuten av polis får hand bojor och forsätter springa in i ett gänghus
Bannad av: redbull_02167
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag blev Jagad av polis och väljer att springa. Dem skjuter mig i benet och sätter mig i handfängsel. Men jag väljer att springa iväg från honom.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tar det det var mitt fel och jag borde ha Rpat mer på skador och tillåtit mig bli fångad av polisen då scenariot hade blivit roligare för dem och för alla inblandeade men jag gjorde ändå fel och står för det!

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att man måste kunna förlora ibland och låta dem andra ha ett roligare scenario. Jag anser att jag borde ha stannat och tillåtit mig bli tagen av polisen då det hade blivit mycket roligare scenario.

Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag känner att jag vill få visa att jag tagit åt mig av kritikern och vill få en chans att visa er en förbättring från min sida!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår ta er tid!!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka