Inaktuell Shadow- | Polismyndigheten Ansökan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Shadow-

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
10
Ange ditt födelsedatum: 6 Oktober 2007

Vad heter du på discord? Shadow-#7477

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 632 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? När jag har skola så kommer jag hem klockan 16:00 och kommer spela till 23:00. På helgerna och nu när det är sommarlov så kan jag spela extra mycket. Jag kan spela från klockan 12:00 till 00:00. Kanske lite senare om jag orkar.

Vad heter du? Rasmus Oscarsson

Hur gammal är du? 25

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja, jag kan simma.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att jag vill att alla i samhället ska hålla sig till lagen. Jag vill stoppa kriminella så att alla i samhället kan leva lugnt och ro utan att oroa sig om de blir rånade eller om de är i fara när de är i trafiken. Jag vill inte att bara för att en person inte följer lagen och kör vårdslöst i trafiken, ska andra sättas i fara.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det jag tycker är det viktigaste inom polisyrket är att man ska förhindra att ett brott sker och skydda andra. Man ska kunna jobba bra med sina kollegor och bemöta personer på olika sätt beroende på vilken situation det är. Man ska göra sitt bästa och kämpa så att alla i samhället håller sig till lagen, , inkluderar sig själv som polis, och man ska kämpa för att skydda alla i samhället.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag var polisassistent innan så jag kan nog allt. Polis är ett väldigt brett yrke så för att sammanfatta det så skulle jag nog säga att Polisen gör sitt allra bästa så att alla håller sig till lagen och ingen bryter lagen. Att skydda alla i samhället och stoppa kriminella.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, jag var polis innan. Jag var då polisassistent så jag kan typ allt, skulle jag nog säga.

Hur är du som person? Jag heter Rasmus Oscarsson och jag är en väldigt snäll person men kan ändra det beroende på vilken situation det är. Jag älskar att jobba med mina kollegor och vill att de ska vara mer än kollegor till mig, de ska vara mina vänner. Jag hjälper alltid någon om de behöver hjälp och jag är väldigt omtänksam. Jag gillar att jobba och mitt drömjobb är att vara Span inom Polismyndigheten eftersom man kan åka nånstans med vanliga kläder (inte polis kläder) och kolla om någon säljer knark, vapen, andra olagliga substanser eller fortköra, drifta och köra vårdslöst.

Är det något vi bör veta om dig? Jag har varit polis länge och vet allt om hur man jobbar. Tycker att jag passar er bäst!

Senast ändrad:
Tillbaka