Accepterad Shadow- | Chef-jobb ansökan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shadow-

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
10
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Omar

Vad heter du på discord? Shadow- #7477

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 214 timmar, enligt Steam

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har jobbat som meko i nästan över en månad och jag tycker att alla chef som vi har haft har sagt upp sig. Jag kan allting om jobbet och jag kommer vara en chef som inte säger upp sig efter 5 dagar (gamla chefen gjorde så). Många som jag har mött, till och med min gamla gamla chef, tycker att jag ska bli chef. Jag är aktiv och spelar mycket. Jag jobbar rätt bra och kan hantera stress. Jag vill förbättra mekonomen till det bästa den kan vara. Jag kommer sparka personer som är inaktiva och anställa nya personer som faktiskt jobbar. Jag vill bli chef för att göra mekonomen den bästa bilverkstaden!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Som sagt så har jag jobbat i meko nästan över en månad och är erfaren på jobbet. D.v.s att jag är bättre än anställd. Jag kan allting om jobbet och vet hur allt fungerar. Jag kan våra regler och allt som behövs.

Berskiv din karaktär? Rasmus Oscarsson var 9 år gammal när hans föräldrar dog i en bilolycka. Bromsarna fungerade inte. Mamma och pappa skulle till ett bröllop och Rasmus var med sin farfar hemma. Sen dess så har livet blivit svårt, speciellt när farfar dog när Rasmus var 11 år, och mormor och farmor var spårlöst försvunnen. Rasmus fick ta hand om sig själv sen dess och hans dröm har varit att jobba som mekonomen så att alla bilar är alltid lagade. Han vill inte att andra människor ska dö för att en mekaniker inte kan fixa bromsarna. Han vill laga så många bilar som möjligt så att alla kan vara säker och ifrån fara. Han har levt själv sen 11 år men nu nör han är vuxen så är det lättare att leva helt själv och ta hand om sig själv. Rasmus är en kille som man alltid kan lita på.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag har ju skola så jag kommer hem klockan 16:00 och kommer spela från den tiden till 23:00. På helgerna brukar jag spela från klockan 10:00 på morgonen till 00:00 på kvällen. Speciellt på sommarlovet kommer jag vara mest aktiv då jag inte har skola eller några läxor.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, men jag skulle bli väldigt ledsen eftersom jag har ansökt om chefs jobb på mekonomen typ 4 gånger och sen så har ingen kollat på min ansökan tills de har godkänt någon annan. Jag brukar vänta i 3 dagar och sen så kollar de på någon annans ansökan före än min och de får godkänd, även om jag sökte före än dem.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, det finns inga andra servers som är lika bra som Unive, Jag har spelat på Unive när den hette "Multistaden" och första gången jag kom in så gillade jag den från början. Personerna som är i servern är trevliga och kan RP:a. Staffsen kan man alltid lita på. När man skriver "/help" eller "/report" så är de snabba på att svara på det. De är också snabba på att hjälpa folk som brukar vara på "Väntar på support" kanalen i Discord.

Har du läst våra Regler? Ja! Det var det första saken jag gjorde när jag kom in i servern. Jag följer alltid reglerna och när det är nån som inte följer dem, så skriver jag "/report" och skriver personens ID om jag får den. Om jag inte får ID:n så beskriver jag hur karaktären såg u och om de är nära mig så ber jag staffsen att TP:a till mig och sen skriver jag i "Lokal OOC", när staffsen är där, och säger vem det är som bryter mot vilken regel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka