Nekad Shadow- | Chef-jobb ansökan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shadow-

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
10
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Omar

Vad heter du på discord? Shadow-#7477

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 171 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har alltid velat jobba med bilar. Även om det är i ett spel. I den här servern så brukar det finnas många personer som kör för snabbt och kraschar så att det ryker i bilen och den går sönder. Då vill man få den fixad så snabbt som möjligt. Jag har själv varit en av dem. Det brukar inte finnas så många som jobbar på Mekonomen och då blir det att 1 person jobbar och 10 kunder väntar. Jag vill bli chef för att kunna anställa fler personer som jobbar och varenda gång någon kommer för att få sin bil fixad, så går det snabbt. På så sätt hjälper jag servern för att alla bilar blir fixade och ingen vill ha en stad där ingen mekonomen jobbar och alla bilar är söndriga.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är faktiskt erfaren i mekonomen, alltså jag är högre än anställd. Jag vet hur allting fungerar och har till och med hjälpt de provanställda med att börja sin karriär som mekonomen.

Berskiv din karaktär? Rasmus Oscarsson är en 25 år gammal man som har levt själv sen han var 9 år gammal. Hans föräldrar dog i en bilolycka då det var något fel med bilen. Bromsarna fungerade inte. Det är därför han har valt att jobba som mekonom. Han vill inte att det ska hända samma sak till andra människor. Redan när han var 9 hade han en tuff barndom. Han fick leva med sin farbror som slog honom och Ramus var någon slags slav medans hans farbrors riktiga son fick allt, såsom den nya iPhone och en PC. Han växte upp med dem och längtade tills han äntligen blev vuxen så han kunde skaffa jobb hos mekonom och kanske en vacker dag bli chef. Rasmus älskar jobba med bilar. Han hade till och med en egen liten bil när han var med sina föräldrar. Han ville alltid ha den snyggaste bilen med de finaste färgen. Hans drömbil var en Supra och han köpte en men sålde den för att han ville ha något finare. Han har lärt sig under sin barndom att hantera stress när det är stressiga situationer.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer hem från skola klockan 16:00 och jag ska sova klockan 23:00. Så runt 6 timmar kommer jag vara aktiv.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jajamän! Den här servern är den bästa roligaste servern jag har spelat. Staffsen gör ett bra jobb och personerna har en så pass hög RP nivå att man kan tro att de har spela RP hela sitt liv. Jag har fortfarande mitt jobb i mekonom så jag skulle inte sluta spela på servern.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej. Som jag skrev så finns det inga servers som är lika bra som Unive. Staff och support hjälper en när man behöver. Personerna i servern har en hög RP nivå som gör att servern blir ännu roligare.

Har du läst våra Regler? Ja! Det var det första saken jag gjorde när jag kom in i discord servern och sedan började jag spela Multistaden, eller Unive som det heter nu.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka