Accepterad Shadow- | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shadow-

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Omar

Vad heter du på discord? Shadow-#7477

Ange ditt födelsedatum 6 Oktober 2007

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Måndag: 16:00 - 22:00
Tisdag: 16:00 - 22:00
Onsdag: 16:00 - 22:00
Torsdag: 16:00 - 22:00
Fredag: 16:00 - 00:00
Lördag: 08:00 - 00:00
Söndag: 08:00 - 22:00

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag har blivit ganska trött på att rp:a och vill nu ansöka till trainee och vara med och förbättra Sveriges bästa FiveM server. Jag vill kunna hjälpa nya personer men också gamla personer att rp:a och ge dem en varning om de gör fel. Om jag ser att de gör fel efter att jag har sagt till dem, så kommer det bli konsekvenser, eventuellt ban. Jag tycker att jag passar som trainee då jag bemöter alla personer på ett bra sätt och vill lära känna andra personer som är trainees eller folk som behöver hjälp. Om någon sitter i Support väntrummet så kommer jag dra in han/hon och kommer säga t ex: "Hej, vad kan jag hjälpa dig med?" och om det är något som bara Mods+ kan så ber jag någon att hjälpa personen. Jag är en person som brinner för att hjälpa andra om de behöver hjälp och jag vill att alla som jag pratar med och hjälper, ska ha en bra upplevelse när de är med mig. Jag vill inte att de ska vara arga eller ledsena efter jag har pratat med dem. Jag vill att de ska vara glada och tänka: "Vilken skön person!".

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Om jag skulle få en chans att gå med i Staff-teamet och visa vem jag är och vad jag kan ge ut till server hade jag gjort allt som krävs för att hjälpa till och hålla uppe servern och ta så många ärende som möjligt. Jag håller redan både en bra och hög rp nicå och detta jag att jag även kan förmedla ut att på denna server är det hög rp som gäller och inga undantag med både allt från alla regler till halv ooc m.m. Jag skulle även göra allt i min makt för att ta både rätta och så bra beslut som det bara går och ge mitt allt för att bevisa att jag platsar i staff-teamet och gör allt för serverns bästa. Jag kommer bemöta folk med både respekt och glädje det vill säga och kolla hur det mår och känner att staff-teamet bryr sig om sina medlemmar och medborgare på servern och ge dom glad energi som kan betyda mycket för en person som kanske inte mår så bra m.m. Jag kommer även ta mitt Support 100% före min RP och kommer ta mitt staff arbete för mitt arbete alla gånger. Jag kommer behandla folk men både respekt och vara trevlig och artig och det spelar ingen roll om vem det är utan alla är lika värda och så är det bara! Jag kommer va i spec mode hela tiden och se till att servern rullar på alla rp nivåer och kollar så att det går bra allmänt både på kriminella scenarion men också allmänt och sociallt rp där det också kan hända väldigt mycket. Jag kommer som sagt att speca ungefär hela tiden men även hålla koll på forumet och ser till om det är något som behövs fixa där som t.ex. ban överklagningar m.m. Jag kommer även bidra med mycket glädje till både spelarna och staff teamet. Jag har hört av många att dom tycker att jag bjuder på mig och får dom på bra humör och det gillar jag att höra då jag vill få alla att må bra och tycka om sig själv. Jag kommer även göra massa annat som att sitta och ta folk i väntrum på dc och hjälpa till så mycket som möjligt helt enkelt. Jag kommer även hålla koll på små grejer som t.ex. OOC i twitter med mer. Säger vi att det är någon som råkar skriva något fel eller något så kommer jag att be den förklara och att man ej ska skriva ooc t.ex. utan ger varning eller säger muntligt att du ej får göra så då alla kan göra fel och att det är bara att göra om och göra rätt då vi inte vill förlora spelar på denna server utan att dom känner sig välkommna och vill fortsätta rpa och bidra med socialt rp och ansöka till medlem. Sedan förklarar du och säger att han får läsa reglerna och sedan fortsätta rpa och se till att det ej sker igen då annars måste tas åter gärder. Jag kommer även sätta igång direkt med staff arbete om jag skulle kunna få chansen och bevisa att jag är både lämplig och passar om staff inom Unive RP.
Jag kommer alltid svara på /help , /report , Discorden och Forumet.

Hur länge har du spelat på Unive? Nästan 1 år.

Har du några tidigare erfarenheter? Inte som trainee, men jag är servervakt. Jag har också sett andra staffs stream så jag kan mycket och kan alla kommandon.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick (id) (anledning) : Detta sparkar en spelare, vilket innebär att spelaren kan ansluta direkt igen.
/svban (id) (anledning) : Detta gör så att spelaren blir avstängd i 60 minuter.
/sqlban (id) (dagar) (anledning) : Detta bannar en person i antalet dagar som anges. Man kan använda ”komma” i detta kommando som t.ex 0,5.
/sqlunban (Hex-id) : Detta kommando tar bort någons avstängning (ban).
/sqlbanoffline (Hex-id) (dagar) (anledning) : Detta ger en avstängning till någon som är offline genom ett Hex-id (permanent id).
/sqlsearch (steamnamn) : Detta kommando gör så att man ser vad någons Hex-id är genom dennes steamnamn, som man kan se med hjälp av nästa kommando!
/togglename : Detta visar allas steamnamn över deras karaktärer.
/toggleid : Detta kommando fungerar lika dant som /togglename, men visar någons id.
/who (id) : Detta tar reda på om någon är antingen Icke-Medlem eller Medlem, det kan även utöver medlemskap visa om någon har krim-roll.
/revive (id) : Detta återupplivar en spelare.
/noclip : Detta kommando gör så att man blir osynlig och kan flyga.
/spec (id) : Detta kommado är som noclip fast man automatiskt följer efter en spelare, och man kan även klicka på G för att kolla deras inventory.
/goto (id) : Detta teleporterar en till en spelare.
/skin (id) : Ger spelaren skin menyn
/tpm : Detta teleporterar en till waypointen man satt på kartan.
/bring (id) : Detta teleporterar en person till en själv.
/freeze (id) : Detta gör så att en spelare inte kan röra sig.
/dv : Detta tar bort det fordon som man är nära.
/giveweapon (id) : Detta ger en spelare ett vapen som är tillgängligt på servern. Exempel kommer nedan.
/giveweapon (id) WEAPON_nightstick
/giveitem (id): Detta ger en spelare ett föremål som är tillgängligt på servern. Fungerar lika dant som vapen.
/givemoney (id) (Antalet pengar) : Man ger antalet pengar som anges till en spelare.
/clearall : Man rensar hela chatten för alla spelare.
/clearinventory (id) : Man tar bort alla saker i någons inventory (Rensar).
/setjob (id) (jobb) : Man ger en spelare ett jobb.
/announce : Man skickar ut ett viktigt meddelande till hela servern.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag HATAR att vara partiskt. T ex om "A" kommer och säger att "B" gjorde det här och visar klipp där han gjorde fel och "B" är min vän, så skulle jag ALDRIG bara lyssna på min kompis. Jag skulle höra bådas perspektiv och om "B" gjorde fel och t ex RDM:ade så skulle jag banna honom. Även om han är min bästa kompis.

Senast ändrad:
+REP

bra skrivet!

- MEDLEM

- DISCORD: boel#1509

- ALLTID ÖPPEN PM

driving-lamborghini.gif

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka