Nekad Shadow- | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shadow-

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Omar

Ange ditt födelsedatum 6 Oktober 2007

Vad heter du på discord? Shadow-#7477

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag brukar kommer hem klockan 16:00 och då så kommer jag spela från 16:00 till 23:00. På helgerna kommer jag spela extra mycket, speciellt på sommarlovet.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på "Multistaden" i nästan 1 år nu.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag kommer vara aktiv och om jag ser en klumpmässa av folk så kommer jag hålla koll på det så att ingen lallar. Jag kommer också att vara på "greenzones" såsom mekonomen och kolla om det är något som slår eller helt enkelt bara lallar runt. Jag har sett massa fordon runt i staden där de har legat där i timamr och ingen tar dem. Jag vill "/dv" de fordon så att det blir bättre. Jag kommer sparka/banna folk som inte sköter sig och bryter mot reglerna.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag är krim och det finns många kriminella och vanliga spelare som bryter mot regler och inte kan sköta sig själv. Då måste jag kolla deras id och skriva en /report ingame och hoppas att en staff kommer och bannar personen. Jag vill att det ska blir mer effektiv och snabbare om jag kickar personen eller om jag får så svbanna personen snabbt så att han/hon inte gör mer trubbel. Jag har också sett många kriminella lallare som bara spelar efter makt och pengar (powergaming 2). Att vara servervakt och bidra till att göra min favoritserver till en bättre plats är det minsta (men ändån ett bra sätt) jag kan göra för vår server.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Som sagt så vill jag hålla koll på servern så att det inte finns personer som bryter mot våra regler samt personer som lallar runt. Ingen vill ha en server där det finns massa fordon runt hela staden, därför vill jag kolla runt staden och "/dv" fordon som har legat där i flera timmar. Alltså, hur ofta ser man en trasig bil mitt på vägen IRL? Det finns fortfarande personer som bara vill bryta mot reglerna för skojs skull, därför vill jag sparka/banna ifall jag ser dem.

Varför ska just du bli servervakt? Som jag har skrivit flera gånger så är det för att hjälpa servern. Jag kommer vara aktiv och jag vill alltid hjälpa Unive så att den blir så bra som möjligt. Jag vill inte att t ex mods ska behöva släppa sina viktiga ärenden och leta efter fordon som de ska "/dv":a, det är servervakternas jobb. Jag vill underlätta jobbet för dem genom att /dv fordon och sparka eller banna folk som inte sköter sig.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att göra rp nivån så bra som det bara går och minska lallet och personer som bryter mot reglerna. Varje gång när jag ser någon göra fel och lalla i kriminella eller någon annanstans så önskade jag att jag hade varit servervakt för att kunna sparka dem. Det var just därför som jag gjorde den här ansökan.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Servervakt kommandon: /kick (ID) /id /revive (ID) /svban (ID) /dv /ooc /sv /freeze /togglename /toggleid. Jag kan i princip alla kommandon som det finns. Trainee+ kommandon: /noclip = Du har osynlig i luften och speccar folk. /spec = Väljer någons id och sedan speccar dom från deras perspektiv. /tpm = Du lägger en gps på kartan och sedan skriver du detta och tp:ar till destinationen. /goto [ID] = Tp:ar till den personen som har det ID som du skriver. Detta använder du om någon behöver hjälp m.m. /sqlban [tid] [ID] [anledning] = Det är när du bannar någon för någon bryter mot serverns regler. /sqlbanoffline [id] = Du bannar någon genom att använda sig av sql search och sedan ser hans offline id om han t.ex. combatloggat eller ej är inne på servern längre. /car [fordonsnamn] = spawnar fram fordon och detta ska ej användas om det är för rpn utan används mer för event med mer. /bring [ID] = Du tp:ar någon till din postion. /setjob [jobb] [ID] = Ger en person ett jobb in-game. /givemoney [mängd] [ID] = Ger en viss pengar till en spelare.

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad 3 gånger förut. Min första ban var felaktigt då de sa det själv. Andra ban var tydligen för att jag fängslade någon när jag var polis och hade ingen aning om varför jag blev bannad. Den tredje var när jag råka köra på gångvägar lite.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej. Jag spelar bara på Unive för att den är den bästa servern som jag har sett och spelat på. Staffsen är trevliga och spelarna i Unive är trevliga, det är bara några få som bryter mot regler och som är taskiga.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka