Nekad shadiio | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

shadiio

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? shad rashid

Vad är ditt discord namn? shadiio

Vad är ditt födelsedatum? 4 Augusti 2011

Berätta om din karaktär. min karaktär ska heta sven Larson, hans inspo till att vara polis var hans pappa för när han var yngre så sa hans pappa mycket av dem grejerna hans pappa gjorde när han var polis så han fick ett fäldigt stort intresse av att vara en som hans dröm av att vara en fotboll spelare. Men hans pappa tyckte att han skulle vara bra som polis. så han är nu polis i åldern av 25 och lever ett bra liv han en proffs på sitt jobb och lever ensam i en lägenhet. han är hård som en sten och blir nästan aldrig ledsen men när det kommer till roliga skämt skrattar han. När han var 9 så rammlada han ner från en trappa och bröt sin han så han har ett r presis brevid sin hand så han är väldigt försigtig när han går ner för trappor. men när han var i italien fick han ett väldigt stort intresse för bilar som lambo och ferrari.

Vad kan du bidra med till serverns RP? för jag är social och gillar att prata med nån konstant och är bra med andra. jag behandlar folk som dem vill och har respekt för yngre och äldre. jag har inte hat mot nån folkgrupp över huvudtaget.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? alltså att man inte ska spela för att vinna utan att ha kul med vänner och inte göra det tråkigt för andra och förstöra utan att bara göra det så bra som möjligt aka inte försöka vinna hela tiden

Hur hittade du Unive? från vänner och sociala medier

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka