Nekad Shadiar | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shadiar

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Shadiar

Vad är ditt discord namn? shadiar_

Vad är ditt födelsedatum? 6 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Namnet är Negan Smith och han är 40 år. Negan är en före detta idrottslärare som blev psykiskt skadad efter han förlorade sin fru Lucille i cancer. Han började falla in i kriminalitet. Negan började sin kriminella karriär med att råna kiosker och spränga bankomater men det gick över till att beställa mord och råna banker. Det gjordes flera försök att ta hans liv. Negan gillar att använda sitt basebollträ med taggtråd som vapen. Idag är Negan högt uppsatt inom dom kriminella nätverken. Negan är väldigt rolig som karaktär men samtidigt väldigt skräckinjagande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tycker att jag har en bra karaktär som är väldigt intressant och han är rutinerad kriminell vilket leder till att mer grejer händer i servern. Jag har sunt förnuft. Och jag är öppen som person och har ej svårt att hålla en konversation med personer. Jag kan skapa bra scenarion och utvecklad rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man som spelare ska göra det roligt för båda parterna i ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Aa power gaming när man prioriterar sina egna fördelar istället för ett realistiskt spel, metagaming när jag använder mig av information som min karaktär inte kan veta.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har en del erfarenhet av rp brukade köra på london life rp för ett tag sen

Nekad, utveckla din karaktärsbeskrivning och "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario". Du får ansöka igen om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka