Nekad Shad0w_a1pha | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Shad0w_a1pha

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199068256346/

Ditt Hex-ID: 1100001420a985a (Hex)

Vad är din discord tagg? shad0w_a1pha#6881

Vem var det som bannade dig? Tilda

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grovpowergaming, Sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att det var ett missförstånd för jag tappade kontrollen och krockade med en stolpe men tog ingen skada på min healthbar så jag spelade att jag hade ont och ropade på hjälp sen vart jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stannade för jag såg en fet bulldozer och frågade hur mycket den kostade och vart man kunde köpa den sen så drog jag iväg med min bugati och tappade kontrollen och den flög rakt in i stolpen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror att det var en felaktig ban för som sagt så tappade jag kontrollen av min bugati och den åkte rakt in i en stolpe och jag förstår inte hur det kunde resultera i en Grovpowergaming ban och suntförnuft.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Fearrp, vdm på hans skärm men inte på min, rdm slog en grabb som snackade skit och han dog inte men vart bannad ändå, lall jag satt i en polisbil och den föll undermarken och på min skärm var vi bara stillastående men dom hade tydligen blivit påkörda och jag sjöng fortfarande, bug abuse, failrp körde bil med handbojor

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej jag kunde inte gjort något annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har faktiskt inte lärt mig något efter min ban.

Har du läst våra regler? Ja

Du voltade med bilen, sen gick du ut och bara sa ajaj och fortsatte springa runt. Du körde även väldigt snabbt vilket är sunt förnuft. Du kan inte säga att det var en felaktig ban.

Tillbaka