Accepterad Shad0w_a1pha | Ban överklagan [Pubbis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shad0w_a1pha

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199068256346/

Ditt Hex-ID: 1100001420a985a (Hex)

Vad är din discord tagg? shad0w_a1pha#6881

Vem var det som bannade dig? RETARDEN

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bug abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ag använde en bug för att kolla ut utanför fängelset och bara kolla och det var därför dom banna mig för jag använde en bug för att titta ut och den buggen är inte så realistisk för man sätter sig ner och sen ställer sig upp och då kommer man ut utanför dörren.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte in i fängelset genom att polisen missförstod en sak. det var att jag skulle laga en bil vid torget och tänkte jag va snäll att laga hans bil och då när jag sätter mig ner så kommer en kille mot bilen och ringer polsien och anklagar mig för bilstöld och sen när jag kommer till fängelset så ville jag kolla ut utanför fängelset och hade hört av polare att man kunde bugga ur till gården vid fängelset och jag provade det och gick ut och in sen blev jag bannad i 10 dagar för Bug abuse.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var det ej för jag använde mig av en bug och det är väldigt orealistiskt och förstår varför staffs valde att banna mig och ångrar verkligen att jag gjorde det för spelar på Multistaden hela tiden och vill fortsätta med det och fick nyss ett jobb som jag älskar det är Autoexperten det är faktiskt skit kul.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Fearrp, vdm på hans skärm men inte på min, rdm slog en grabb som snackade skit och han dog inte men vart bannad ändå, lall jag satt i en polisbil och den föll undermarken och på min skärm var vi bara stillastående men dom hade tydligen blivit påkörda och jag sjöng fortfarande

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle kunna väntat ut min tid på fängelset och bara chillat men jag gjorde fel och ångrar det och kunde använt min hjärna lite mer och tänkt att de inte är männskligt att gå igenom dörrar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man inte ska gå igen dörrar och att tänka innan man gör saker och hoppas att jag blir unbanad men vi får se ha det gött och take care of you.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka