Nekad Shacomako | Medlem ansökning (rami)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shacomako

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198097331707/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? Ghoost#7835

Vad är ditt födelsedatum? 27 Mars 2002

Berätta om din karaktär. Person som jobbar med logik och hatar när man måste ta till sig våld. Min karaktär är 22 år gammal och har en liten cirkel med starka känslor till vardera person. Karaktären är intresserad av bilar men också umgänge och visar intresse för nytt folk. Min karaktär är dock väldigt skeptiskt mot folk som försöker gå med i den lilla cirkeln och tenderar till att lyssna vad andra i just den cirkeln har att säga om detta. Som sagt tidigare är våld hatad av min karaktär och undviker helst detta. Ifall våld måste användas håller inte karaktären emot och slåss tills det ej sker något motstånd. Till sist är karaktären rädd om sina nära och vad som än händer sina nära kommer karaktären göra allt för att göra det bättre.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom jag älskar RP och jag vill kunna vara med och skapa bra och roliga scenarion för alla. Har även blivit tipsat om att eran server ska vara bra vilket gör mig intresserad av att vara med och spela. Skulle även kunna donera pengar ifall jag ser att serven har stor potential.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som sagt så älskar jag RP och jag vill vara med och skapa bra och roliga scenarion. Har fått höra mycket bra om eran RP vilket gör att ja att jag vill ge serven en chans och ta del av eran RP.

Hur hittade du Unive? Genom en vän

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är är att helst att vara kriminell, hitman är en grej jag helst vill vara. Men kan även bli polis eller bara en vanlig medborgare som jobbar och tjänar pengar på ett lagligt sätt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag är en investerare, har tidigare investerat på andra servrar som jag har sätt har haft potential. Jag skulle kunna vara med och ge tips då jag tidigare varit del-ägare av en väldigt stor server som heter Swedish Empire, Det var längesen dock så ni kanske inte hört talas om den. Men har väldigt bra ideer som jag tror ni skulle vara intresserade av att höra.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, det är just därför jag är villig att lägga ner all min energi på unive.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top