- Meddelanden
- 33
- Reaction score
- 3
Blacklist-referens
ID: 1006 — Tredjepartsprogram
Anledning: Crosshair
Personal: ikeagrillen
Datum: 2026-05-27
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Eftersom att använda crosshair ger en fördel i scenarion eftersom du ser och kan hålla koll på motpartens plats men min avsikt va ej att Kunna vinna varenda scenario utan lite för att få ett snyggare sikte o sånnt, Det är absolut inget felaktigt beslut och jag dömer inte men jag hade ingen aning om att man ej fick använda crosshair och den öppnar automatiskt när jag startar min dator, och jag brukar lira fenix för att då få lite bättre aim o då brukar crosshair användas. Jag tänker inte så mycket på det eftersom jag inte tänkte i bakhuvudet att det är permanent avstängd för det så jag körde bara mitt race och rpade som vanligt, Som sagt jag förutser inte det som en felaktig ban och hade ingen aning om att man ej fick använda sånt eftersom andra använder det och lite annat men sen fick jag reda på att man ej fick använda sådan grejer, Jag laddade ner (crosshair x) ifrån microsoft store för ungefär 4 dagar sedan eftersom jag ändrade mina inställningar och lite annat för att kunna bli bättre på att skjuta och lite annat kör egentligen för känslan och sådan. Jag följer reglerna och jag har aldrig fuskat i hela mitt liv på heder och samvete och har aldrig haft tanken heller, Jag började för ett par månader sedan efter min store bror sa till mig att testa eftersom han flyttat ut, jag kan inte reglerna fullt ut och lär mig fortfarande och har fått enormt mycket hjälp med allt ifrån andra spelarna och ni staffs, jag nekar inte att jag använt crosshair och tycker verkligen inte det är ett felaktigt beslut och det är 100%på mig, jag kan lova på heder och samvete att något sånt här aldrig mer kommer att hända. Jag har fått så otroligt många fuskare bannade och har varenda klipp, Om något så hjälper jag bara till. Jag brukar alltid klippa och sådan när jag ser något skumt sen snackar jag med några vänner o frågar vad dom tycker o sedan hoppar supp. Jag tycker att detta till skillnad ifrån riktiga fuskare är ganska milt men som sagt det är ju klassat som fusk, jag använder
Tar du ansvar för det som hände? ja jag tar ansvar för detta till 100%, det är min dator och mitt ansvar att sånt här inte ska hända, och detta kommer aldrig igen att tas upp, jag är en lojal spelare och kommer alltid att vara det
Vad har du lärt dig sedan dess? Jo men att ta lite mer ansvar och kanske ta och läsa kriminell och vanliga reglerna återigen för att inte något sånt här händer igen, och sen såklart inte använda något sånnt här igen
Varför ska vi ge dig en till chans? jag är en lojal spelare och har alltid varit det och jag är en lila spelare också har aldrig blivit bannad för något sånt här innan och unive är verkligen det ända jag köpte min dator för, jag har träffat så otroligt många spelare på servern och träffat nya vänner, och alla gör misstag och nu va jag en av dom och jag tar ansvar till 100% för detta
Har du bevis som stödjer din överklagan? nej jag har tyvär inga bevis detta och jag skulle verkligen inte haft det om jag visste att det var mot reglerna och gjorde det inte för min fördel utan för att det skulle se lite bättre ut än original siktet och programmet startas automatiskt när jag startar datorn så jag tänker inte alls på det. ber verkligen om en til chanse jag är verkligen inte en problem spelare jag har hoppat support mins 10 gng pågrund av fuskare och fått alla bannade om något så hjälper jag till
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja