Nekad Shackibrush | Medlem ansökning [Theobbb]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Shackibrush

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? shackiiibrushaaan.

Vad är ditt födelsedatum? 23 September 2008

Berätta om din karaktär. hej mitt namn är oskar svensson och jag är 27år gammal är uppvuxen och rödd i örebro på ett sjukhus, Jag hade de ganska svårt som barn då jag vägde 9kg som ny född och i mina tonår var jag välidgt överviktig vägde runt 150kg på en bra dag. Men trotts de skulle ingen stoppa mig så jag började gymma i några år vart smalare hängde med vänner de va där allt förstördes, Jag var bara 15 hamnade jag i fel umgänge så jag drogs in till "kriminallitet" jag drogs till droger pågrund av mina vänner samt så gick min mamma bort och min farsa lämnade därefter, jag var väldigt ledsen så tillslut hamnade jag i en depression och var väldigt dålig ett tag, men jag gick ut festade på hälgerna rökte på med mina vänner för att förflytta allt som hade hänt bakom och försöka starta om på nytt, de va då som party drogerna fick mig att hamna i ett narkotika beroende, Jag ville börja käna pengar och så vart jag helt dum i huvudet efter allt knark så de ända jag tänkte på va pengar pengar PENGAR, jag ville bli rik och fixa snabba cash så jag gick till några som varvade mig och jag vart en springis helt änkelt sålde brunt, grönt, vit för att kunna få in snabba cash. Tillslut så tyckte jag att de fick räcka så jag skulle säga att jag inte ville göra detta längre, Men de jag inte såg framför mig var konsekvenserna, När jag kom fram dit och pratade med dom om att jag inte ville vara springis längre så sa dom jo du ska jobba föross tills vi dör men jag ville ju inte och jag var rädd, så jag gick hem och gick aldrig tillbaka ditt. 2månader efter allt detta så knackar de på mitt fönster kl 02:23 jag vaknar tänker wtf är detta sen ser jag 3 torpeder med tabbar utanför mitt fönster jag får panik säger snälla vad vill ni, dom säger att jag ska klä på mig och komma ut då jag gör som dom säger, dom tar på mig en ögonbindel och för mig till ett ställe där jag inte känner igen, då står de 8st framför mig med vapen. Resten är historia!

Vad kan du bidra med till serverns RP? om jag blir medlem på unive kommer jag bidra med gott exempel för de andra spelarna samt socialt rollspelande och massa roliga scenarion! Samt är jag en väldigt erfaren rpar och tycker inte man behöver vinna ett scneario för att ha kul i rpn samt vill jag att båda parterna ska ha kul i ett scenario.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder liksom att du inte alltid vinna ett scneario för att ha rolig rp. t.ex om ett gäng riktar på dig och du skjuter mot dom då är det fearp och tråkig rp för du behöver inte alltid vinna ett scenario för att ha roligt inom rpande vid detta tillfället är det motparten som ska ha ett roligt scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM = du använder din bil som ett vapen eller överlag ett fordon som ett vapen. Nlr = new life role vilket innebär att om du dör i ett scenario eller liknanade ska du inte komma ihåg något! kan många fler! Suntförnuft: Att du ska tänka som du hade gjort irl du hade inte direkt skjutit någon på torget elle slå en polis utan anledning. RDM: Random death match betyder att du slår elle dödar någon utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, jag har spelat på massa rp servrar men detta är min första gång på unive det ska bli väldigt kul att spela här.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Tillbaka