Nekad ShabozeMojango | Medlem ansökning [K10m01]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ShabozeMojango

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mikael Johnsson

Vad är ditt discord namn? brilliantblue_999

Vad är ditt födelsedatum? 19 December 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Shaboze Mojango och föddes den 19 december 1984 i Guetemala. I ung ålder så pluggade han för att bli polis och han lyckades bli en av de yngsta lieutenant poliser i landet år 2005 som 21 åring. Ena dagen som hemlig undercover operation så lyckades han samla tillräckligt mycket bevis för att arrestera en hel kartell och han blev hyllad för det. Dock så ledde det till att kartellen la pris över hans huvud och han va tvungen att fly från guetemala. han har nyss flyttat från Guetemala till Sverige. Han gör sitt bästa för att anpassa sig och försöker skaffa nya vänner i staden Unive genom att delta i olika engemang.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en roligare rp upplevelse för alla i servern genom att ksapa underhållande rp scenarios där alla känner sig välkommna. Jag kommer också rapportera människor som bryter mot lagen här på unive så fårt jag bevittnar det samt så kommer jag hjälpa nybörjare på servern genom att vägleda dem och lära dem hur man skaffar pengar etc.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Innebär att känna lite sunt förnuft och inte alltid fokusera på att ens karaktär ska komma ut som vinnare i ett rp scenario eftersom det kan kosta motpartens rp upplevelse då de inte får ut något av scenariot. Man ska balansera så att båda parterna ska ha en bra upplevelse på servern. Till exempel om jag blir jagad av polisen och dem tacklar mig och jag fortsätter springa iväg och de tacklar mig om och om igen så bör jag helst sluta ställa mig upp och fortsätta springa för då förstörs polisens vinst då de upprepade gånger måste tackla mig.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja exempelvis failrp som innebär att man begår en orealistisk handling i ett rp scenario som till exempel att köra bil trots man är i handbojor, VDM som står för veichle death match då man kör på någon person med ett fordon, RDM som står för random death match vilket innebär att man utan en långvarig rp anledning dödar en person och exploit vilket innebär att man utnytjar en spel funktion för att få en fördel som till exempel abusa emotes.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rollspelat sedan 2021 på flertalet svenska och amerikanska servrar. Jag har både erfarenhet inom kriminell och polis rp då jag har varit båda och. Har spelat fivem på de mest populära servrarna som Prodigy rp, grizzley world rp, woods rp, Snöstaden rp, ortenwave Rp, brygerriet rp och Nopixel rp. Jag har varit shooter när jag rpat som gäng kriminell och har varit Polis chef som högst på mitt rollspel som polis.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
utveckla Berätta om din karaktär.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka