Accepterad Shabby08 | Medlem ansökning [Nippel & Swez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Shabby08

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Shabbyboi#6130

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2008

Berätta om din karaktär. Namn: Abdi Hasoni Ålder: 1999-04-17 Bakgrund: Abdi har varit kriminell sen liten hans pappa lämnade honom vilket fick honom att gå in på den kriminella vägen mer och mer. Vilket gjorde så att Abdi blev både ledsen av sig och fick honom att göra dåliga val. Abdi hoppade av skolan och har aldrig gått i något gymnasium vilket gjorde det svårt för honom att käna pengar på något annat sätt en att vara kriminell. Abdi har intresse av att hänga med gäng han vill ofta hålla på med polisen och lalla med folk. Abdi har även en bror som är två år äldre en honom själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Abdi Hasoni kan bli en riktigt bra kriminell som kan bidra med bättre kriminellt RP overall som t.ex bättre butiks rån m.m. Abdi kan även vara väldigt dubbel sidig av sig och lura folk till att tro att han är någon han inte igentligen är vilket kan ge RPandet en mer spännande handling kring Abdi. Jag gillar även när rollspelet är så verkligt som möjligt för att försöka få det att bli som verklighet och kännas äkta. Jag kommer kunna skapa roliga och RP fulla schenarion på servern samt prata med många av spelarna som man träffar och försöka lära känna folk som kan vara lika Abdi.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att scenariona som händer ska vara roligt för båda parterna av schenariot vilket menas med att det inte alltid ska gå ut på att man själv ska vinna utan att det ska bli roligare för alla.

Hur hittade du Unive? Jag kollade efter en server som var aktiv och hade RP vilket fick mig till att joina Unvie. Har även kollat på Unive på youtube.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Tillbaka