Nekad Shabbe75 | Medlem ansökning (BERRA)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shabbe

Admin
Personalmedlem
Admin
Koordinator
Kriminell Ansvarig
Support Ansvarig
Staff Manager
Jobbstyrning
Meddelanden
434
Reaction score
203
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? Shabbe75#8435

Vad är ditt födelsedatum? 29 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Simon Hama och har bott i staden i ungefär 1 år. Han har många vänner och bröder. Han har varit med i mc klubben Lost Angels, han har varit vice press i ca 8 mån nu och har många vänner där ifrån. Han har en lillebror som heter Miguel Rio som också han är kriminell och de brukar samarbete för att inte dö eller skadade. Miguel är väldigt nära till Simon och de hänger med varandra varje dag och det finns inget som kan stoppa deras relation. Simon är en kille som inte gillar när det går för fort och tar varje dag som den kommer, han tror verkligen inte på stjärntecken, han tror inte heller på spöken och tycker inte om de personerna som tror på de. På hans fritid så gillar han att köra MC och vara med lillebrorsan, han brokar åka till klubbar på kvällen för att dricka och dansa och ibland så kan det gå lite över stor och då kommer väktarna och tar ut han och dt har inte hänt 1 gång om man säger så! men då kommer lillebrorsan och hjälper till.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och unik RP till unive som jag tycker behövs men vet även att det finns många bra RPare och det är därför unive är unive. Jag vill och jag vet att unive har en bra rp och jag tycker att alla borde göra sitt bästa för att hålla uppe det och det är något jag kommer försöka fortsätta att göra så länge jag spelar här. Unive är ett Community som är starkt med bra RP och därför vill jag vara med och leda denna server framåt med min RP och jag hoppas att vi kan fortsätta att leverera.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara gör saker som gynnar dig själv utan även kan gynna motpartens RP, Om man tycker att det bara är roligt att RPa när man vinner så är man inte en bra RPare utan jag tycker att det är både roligt att RPa när jag vinner scenarion men även när jag förlorar de och det är sådan RP bi strävar efter på unive.

Hur hittade du Unive? Minns inte tyvärr då de var länge sedan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka