Accepterad Shabbe75 | Ban överklagan [Aryan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shabbe

Admin
Personalmedlem
Admin
Koordinator
Kriminell Ansvarig
Support Ansvarig
Staff Manager
Jobbstyrning
Meddelanden
434
Reaction score
203
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199230993532/

Ditt Hex-ID: 11000014bbdc47c

Vad är din discord tagg? Shabbe 75 #8435

Vem var det som bannade dig? Aryan

Hur lång tid var din ban? 4dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag åkte på piren med min bil och så råkade jag köra in i en killa tror jag men det var inget jag märkte av själv då det var dsync.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte med min bil på piren och då råkade köra in i en kille men det var inget jag märkte då det var dsync.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycket att den är felaktig då det var desync och det var inte med mening att köra in i någon.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minna banns innan har varit i början av mitt rpande då jag inte hade lärt mig alla regler, men nu var det någon månad sedan jag var bannad. Yes jag lärde mig av minna tidigare banns.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? i och med att det inte var min vilja att köra in i någon så tycker jag inte att jag hade kunnat göra något annan i den situationen. Samt att det var desync

Har du lärt dig någonting efter din ban? absolut att jag har gjort det, om man är bannad är det över en anledning och ibland är de felaktiga och ibland är de inte.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår.

Du kommer få en ny chans att komma in på servern, se till att alltid hålla koll på din körning. Speciellt vid allmänna platser

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka