Nekad Shabbe75 | Ban Överklagan[Z77]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shabbe

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
434
Reaction score
203
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199230993532/

Ditt Hex-ID: 1100001174ef7db

Vad är din discord tagg? Shabbe75 #8435

Vem var det som bannade dig? Z77

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-02 140204.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror Z77 banna mig för att jag inte rpade bra på skador alltså pwg. Jag blev prejad ner för ett berg och flög upp och ner och hamnade på taket och sedan flippades över igen, jag fortsatte köra på stranden utan att rpa något större på det och därför bannade Z77 mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och minna grabbar blev jagade av några andra kriminella, jag blev pittad ner för ett berg på ett träd och hamnade upp och ner men lyckades flippa över bilen på däcken igen och fortatte köra, jag köra ca 50 meter till där vi hoppade ut ur bilen jag det blev en skottlossning. .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en rätt placerad bann då jag inte RPade tillräckligt på skadorna och det ber jag om ursäkt för, jag fortsatte köra efter krocken vilket var fel och det kommer inte hända igen! Så det var en rätt placerad bann.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nu var det väldigt länge sedan jag har varit bannad men jag vet att jag har varit bannad för sunt förnuft men det var ett tag sedan nu och det är något jag har tagit lärdom av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rpa direkt på skadorna ist för att köra efter krocken, jag hade t.ex. kunna stanna bilen skriva /me yr /me Blöder kraftigt fån huvudet eller bara rpa avsvimmad men i detta tillfälle gjorde jag inget av det utan bara fortsatte kör vilket är ett stort fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att rpa mer på skador och inte bara köra efter en sådan krock, ( Detta kommer inte hända igen ).

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Förstår
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top