Nekad Shabbe75 | Ban Överklagan (waguchampangemode)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Shabbe

Admin
Personalmedlem
Admin
Koordinator
Kriminell Ansvarig
Support Ansvarig
Staff Manager
Jobbstyrning
Meddelanden
434
Reaction score
203
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199230993532/

Ditt Hex-ID: 1100001174ef7db

Vad är din discord tagg? Shabbe75 #8435

Vem var det som bannade dig? waguchampangemode

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-27 210140.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han valde att banna mig för c logg för att jag lämnade 2 min efter ett scenario där jag blev dödad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog inne på en klädaffär och bytte kläder. Det kommer in en kille och sägar att jag är en hora från ingen stans, jag sägare tyst och ställer mig längre bort i butiken för att jag inte vill bråka eller snacka med killen. Han kommer till mig och tar upp en pistol och säger upp med händerna, han tar mig runt nacken springer ut med mig ich dödar mig. han åker där ifrån och jag ligger kvar i 2 min sedan lämnar jag då jag anser att scenariot är över. Sedan kommer jag in ungefär 1 - 2 min efter för att eventuellt starta ett nytt och bättre scenario men det händer inget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår perspektivet från staffsens sida men ni måste också förstå min. Jag anser att det kan vara en rätt placerad bann men det hade också inte kunnat vara det. Saken är att under detta scenario gör motparten en massa regelbrott som ungefär Sunt förnuft och RDM vilket vi inte vill ha på unive, jag lyssnade på vad Phillip sa på sever mötet att man inte ska RPa på regelbrott och jag lämnade efter 2 min, men jag tyckte att det hade varit tråkigt att bara avsluta det så snabbt och det var därför jag kom ig igen, men jag förstår erat perspektiv också!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad tidigare men det var mest i början av mitt RPande och dem bannsen har jag lärt mig av och det är inget som kommer upprepas precis som denna bann.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hoppa support och förklarat mitt perspektiv innan jag lämnade samt att ta kilpp på allt men jag han tyvärr inte göra det. Jag förstår att jag gjorde fel att inte RPa på det och det är något jag har lärt mig av.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att alltid hoppa support innan jag väljer att inte RPa på något samt att ett scenario inte är slut efter 2 min när man har blivit dödad och motparten har åkt från platsen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? förstår

Tillbaka