Nekad Shabbe75 | Ban Överklagan [Kenll12]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shabbe

Admin
Personalmedlem
Admin
Koordinator
Kriminell Ansvarig
Support Ansvarig
Staff Manager
Jobbstyrning
Meddelanden
434
Reaction score
203
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199230993532/

Ditt Hex-ID: 11000014bbdc47c

Vad är din discord tagg? 1shabbe

Vem var det som bannade dig? Kenll12

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-12 200732.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag råkade skjuta en kille av misstag när jag försökte skjuta varningsskott.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kollega tog in två kilalr till fängelset, under tiden i bilen samt förhöret lalalde dem extremt mycket och hade ingen rp alls. Efter det när vi anländer till fängelset börjar dem spronga runt och lalla, vi tasar dem men de lyssnar ändå inte. Efter ddet börjar de springa ifrån oss men vi tar hand om situationen. Efter det när vi ska sätta in dom springer de och lyssnar inte på när vi riktar. Vi får kontroll och vi ger dem tydliga ordar att inte röra på sig under tiden vi riktar mot dem men de lyssnar inte och vi skjuter varningsskott. I och med att jag riktade neråt flög rekylen upp och jag råkar träffa ena killen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att bannen är fel efter vi har diskuterat vad som exakt hände och hur det hände.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men det var flera månader sedan men jag har lärt mig utav dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skriva en report till staffs direkt när de började lalla samt riktat uppåt istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att rikta uppåt när man ska skjuta varningsskott samt skriva reports direkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka