Accepterad Shabbe75 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shabbe

Admin
Personalmedlem
Admin
Koordinator
Kriminell Ansvarig
Support Ansvarig
Staff Manager
Jobbstyrning
Meddelanden
434
Reaction score
203
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199230993532/

Ditt Hex-ID: 11000014bbdc47c

Vad är din discord tagg? 1shabbe

Vem var det som bannade dig? kenll12

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 59525-c64b5938294ec1cc913ab41916a96b37.jpg.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Gör att vi agerade med övervåld mot två killar som vi tog till fängelset.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kollega var på patrull och märkte två stycken killar som slog på en bil, där efter placerar vi handbojor på dem och tar dom till förhör, under förhöret börjar ena killen lalla och börjar säg en massa saker om den andra killen som t.ex. att han är en klart handlare mm. Där efter tar vi dem till fängelset och där bröder de springa runt och lalla, vi börjar med att tazra dem men det fortsätter, efter de placerar vi dom i handfängsel igen och tar in dom till matsalen. När vi ska skriva in dom springer dom ut ur matsalen och då väljer vi att skjuta varningsskott så de stannar och vi ber dem lägga sig ner stilla så vi kan placera handfängsel igen, men de börjar röra på sig och då skjuter vi varningsskott som träffar dem och det är därför jag fick bannen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker bannen var rätt placerad då jag gjorde fel att skjuta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har spelat på servern sedan 2021 så jag har dragit på mig några banns, många av dessa bannsen var för länge sedan men har lärt mig av dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunna använda tazern och placerat dem i handfängsel istället för att använda vapen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att använda våldstrappan och arbeta mig uppåt och att t använda tjänstevapnet bara när det behövs.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka