Accepterad Shabbe75 | Ansökan till Servervakt[Ludvig]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shabbe

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
434
Reaction score
203
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad heter du på discord? Shabbe75#8435

Ange ditt födelsedatum 29 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Skoldagar = 14:00 till 23:00 om jag inte har träning.
Lördag och söndag = 10:00 till 01:00 ca.

Hur länge har du varit medlem på Unive? snart ett år.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har tyvärr ingen bild men har blivit bannad runt 20gånger men det var för länge sedan och många var i början av mitt RPande samt att många var min lillebrosa då vi har samma IP så för jag också bannsen.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som SV har du ett större ansvar en alla andra vanliga medlemmar på servern och du ska visa hur riktig RP ska se ut. Du ska underlätta jobbet för alla staff genom att banna kicka och dva bilar om det skulle behövas. T.ex. på lägen att dva är om det står en trasig bil mitt på motorvägen eller som en bil blockerar utgången till någon port mm. Du ska använda dina tilldelade perms på rätt sätt och inte abuse de på något sätt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli SV för att underlätta staffs jobb och göra Unive till en bättre plattform. Jag vet att det sker mycket lall på servern och jag vill hjälpa att få stopp så gott det går på detta. Jag vill vara med och bidra mer en andra medlemmar och då tänkte jag att det hade varit enklare om jag var SV.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jag vill börja att säga att Abuse eller korruption är helt förbjudet och skall komma konsekvenser om det skulle uppkomma bland någon SV. Att vara korrupt är att t.ex. inte banna någon om de gör att regelbrott bara för det är ens kompis eller likande ( Du har fått dina perms av en anledning ). Ett exempell på abuse är t.ex. kicka folk bara för att vinna ett scenario.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top