Accepterad shababen | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

shababen

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? halo

Vad är ditt discord namn? shababen2.0

Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jonathan "Jonte" Eriksson, 29 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord?

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jonathan "Jonte" Eriksson är en 29-årig man från Göteborg. Han växte upp i en medelklassfamilj, men redan som tonåring började han känna sig utanför och missförstådd. Hans pappa var frånvarande och hans mamma kämpade med psykisk ohälsa, vilket ledde till att Jonte ofta tog hand om sig själv. I skolan var han intelligent, men skolgången var svår då han hamnade i dåligt sällskap och började få problem med disciplin och auktoriteter. Vid 18 års ålder började han smyga in i småbrott, mest för att känna sig mäktig och för att få pengar snabbt. Under åren utvecklades hans verksamhet, och han började engagera sig i stöldgods och utpressning. Jonte var skicklig på att bygga relationer och var bra på att hålla en låg profil, vilket gjorde honom svår att upptäcka av polisen. Hans smidighet och förmåga att hantera stressiga situationer gjorde honom till en pålitlig mellanhand i kriminella nätverk, där han snabbt fick respekt. Trots hans framgångar är Jonte plågad av en känsla av tomhet och isolering. Han håller sina känslor på avstånd och låter få komma nära honom. Hans liv är fyllt med snabba pengar, risktagande och konflikter, och han har svårt att föreställa sig en framtid bortom det kriminella livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och god rp som ger alla en chans att vara med och spela sin del i ett realiskt scenario som inte bryter mot någon av servers regler. Det handlar om att det ska vara så realisiskt som möjligt, så jag komemr göra allt jag kan för att få de så realisiskt som möjligtoch att alla ska få vara med, och jag kommer också kunna acceptera förlust och inte spela för att bara vinna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska göra orealisistka saker för att vinna i ett scenario. Du ska kunna rollspela förluster också och inte behöva vinna hela tiden.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har inte brytit mot några regler på tidigare servrar förutom på förorten ganska länge sen då jag och min kompis kallade några "Horungar" och det var tydligen en regel att man inte fick gå in i familj, ändå om det inte stod i reglerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm är när du dödar någon utan ett bakom liggande scenario. Fear rp är när du inte värnar om ditt liv. Suntförnugt är en grund regel för rp. Skulle du gjort det i riktiga livet?

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? NEJ

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka