Nekad sh1sko | Medlem ansökning [atombombV22]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emil_2009

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Jafar

Vad är ditt discord namn? JJafaar144x

Vad är ditt födelsedatum? 8 April 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jafar Hamid Jafar föddes i Irak med sina 2 bröder och en mamma och pappa. När Jafar blev 2 så var hans pappa tvungen att jobba i militären för att skydda både sitt land och hans familj. Tyvärr så dog hans pappa under ett krig och däremot så fick han en dålig uppväxt. Bara när han var 13 så flyttade han till Sverige. Han kunde inte prata svenska och det gick inte så bra i skolan. Han hade för mycket frånvaro och dom sämsta betygen i hela skolan. Hans familj hade inga alls pengar så Jafar bestämde sig för att göra en grej, och det var att sälja knark. Han sålde knark till vuxna i sitt område. Han tyckte själv alls att det inte han gjorde var bra men det var de ända han kunde göra för att tjäna pengar för att sedan ge det till hans mamma. Under tiden Jafar sålde knark så började han sig lära svenska. Efter ett par år så bestämde Jafar sig för att ta ett flyg och flytta till en stad som kallas för Unive. I staden Unive så ville Jafar jobba hos mekonomen på grund av att han älskar att jobba med bilar. Han saknade såklart hela sin familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer såklart att ha så bra rp som möjligt och jag kommer försöka att aldrig göra några regelbrott. Jag kommer följa alla regler som finns såklart och inte förstöra unive. Jag kommer vara den bästa förebilden för alla icke medlemmarna i unive och såklart visa dom hur man rp:ar så bra som möjligt. När jag blir medlem så kommer jag att söka ett jobb i mekonomen eftersom att jag älskar bilar. Efter ett tag som medlem så kommer jag köpa krim och börja rpa mig som en kriminell och kommer då ta unive ännu mer seriöst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara spela för sin egna vinst i ett scenario som tex när man kidnappar nån så behöver du inte direkt ta deras vapen utan istället kan du ta deras klocka eller nått istället så båda parterna känner att dom vinner nått på scenariot och har roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Social RP: Att man RPar på ett sätt som inte bara är att slå någon eller skjuta någon och att istället komma på en lösning eller snacka sig ut ur situationen istället för att gå in med våld

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat fivem i 1100t och har spelat på många olika servers och varit staff

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka