Accepterad sh1sko | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emil_2009

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 110000118f9f4b6

Vad är din discord tagg? JJafaar144x

Vem var det som bannade dig? WuX

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-24 205634.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag hade en importbil vid sjukan och körde skit snabbt i stan och brevid en polistation

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid sjukan och sedan körde jag jätte snabbt med en importbil runt sjukan och kommer vid en polistation och kör jätte snabbt sedan blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel och borde tänkt att man inte får köra så snabbt runt en polistation och sjukhuset och har erkänner att jag gjorde fel där att jag körde skit snabbt med en importbil ska aldring hända mer och ska lära mig mina fel vad jag gör kommer inte hända mer att jag kör snabbt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blev bannad för fearp jag tåg över ett område sen dog jag sen kom en polis och tåg mig till sjukan och såg att jag hade en glock-19 på mig sedan rikta polisen på mig sen sprang jag ifrån polisen sen gick jag sedan rikta polisen på mig sen kom det en bil och försökte hjälpa mig sen efter 30min blev jag bannad för det jag gjorde

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat inte köra så snabbt med importbilen jag körde och jag kunde bete mig vid en polistation och inte köra så jävla snabbt vid sjukan ochså

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes det har jag kommer inte hända mer som jag sa och kommer lära mig av mina mistag kommer inte hända mer eller i framtiden ska bete mig och inte köra så snabbt runt sjukan och polistationen på torget har lärt mig en sak att inte göra om det jag gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka