Nekad Sh1sko | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

298x.

Icke Medlem
Meddelanden
111
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 110000118f9f4b6

Vad är din discord tagg? jafaarbyn - (Jafaar144x Hackat) - (3219746239 Hackat) - k1ivaren

Vem var det som bannade dig? WuX

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-09-29 214838.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade ett grafikpack där man inte får ha i unive roleplay

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var inne i ett scenario där jag skulle fråga en kille om jag fick gå med hans gäng vi krockade bilen när vi skulle gå till hans gänghus vi krockade sen behövde vi gå till gänghuset det var inte långt ifrån hans gänghus vi sprang sen efter 2min blev jag bannad utan att hoppa support sen blev bannad i Fivem,Discord

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det Var Jag Som Gjorde Felet Som Använde Det Grafikpacktet jag köpte det av en kille som sålde grafikpacks han sa att det var inte allnight Det var Natt Då när jag blev bannad så jag troode det var okej att jag använde det grafikpacket Sen Blev jag bannad av det Men hade önskat att jag blir unbannad för att nu har har jag rapporterat han som sålde det grafikpacket och blev bannad för cirka 9 månader om jag inte minns fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Yes Senaste gången jag blev bannad var när jag var i sjukan och hade mask i sjukan då man inte får ha det för det är allmänt plats och att jag hade ljus röst den gången Sedan Blev jag bannad när limpis eller ludde var live i twitch minns inte vem som bannade mig antingen var det limpis eller Ludde

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat säga till en staff om det grafikpacket är tillåtet i support eller hade jag skrivit i grafikpack kanalen i kriminell discorden då hade nån svarat och säga om jag får använda den i unive roleplay eller hade jag kunnat skriva till nån staff och skicka bilden på grafikpacket och se om den är tillåten på unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Det har jag det kommer absolut INTE Hända mer och har lärt mig en läxa att skriva till en staff eller skriva i kriminell kanalen i grafik pack då jag kunde skicka om de grafikpacket är tillåtet hade faktiskt önskat att komma tillbaks till unive har gjort många banöverklagan och försökt att komma till unive för att min vän spelar där och min väns bror spelar ochså...

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det kommer jag aldrig göra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka