Accepterad Sh0nu1 | Whitelist ansökning [Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sh0nu1

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Sh0nu1

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? Sh0nu1#2493

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kriminell man som håller ihop med sina närmsta vänner. Han håller sina vänner närmst av alla i hela staden. Allt började när han var liten då han började vara med i gäng. Det gänget handlade allt om lojalitet tills hela gänget bröts isär. Därför valde jag att flytta till en annan stad för att gå med i ett nytt gäng. Jag vill även ha vänner utanför mitt gäng vilket är bra. Om man har många kontakter så löser sig resten. Jag gillar även att hjälpa folk även fast jag kan verka farlig. Det är bara en fasad, jag är verkligen inte farlig egentligen. Jag är 30 år gammal och försöker fortfarande hitta rätt i livet vilket jag vet att jag kommer göra i denna stad eftersom jag har hört väldigt bra rykten om den. Jag kan verka arg ibland men det är mest bara om jag har en dålig dag, på mina bra dagar är jag en riktig going som alla kommer vilja ta del av. Andra fritids intressen jag har är bilar då min farsa för länge sedan ägde en bilfirma i hemstaden.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad då jag har kört väldigt mycket rp men inte på denna server så jag kan alla grundregler samt att jag kommer bidra med seriös och riktig rp.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag ska bli whitelistad på denna server eftersom att mina vänner har rekommenderat denna server starkt och jag har börjat kört lite och tänker att jag söker till whitelist direkt så jag kan få alla förutsättningar direkt.

Hur hittade du Unive? Några polare som är whitelistade på servern rekommenderade denna server så därför vill jag även ha whitelist här.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med roleplay är att ha kul, träffa nya vänner. Men också att typ ta mig bort från verkligheten lite grann.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej men är erfaren inom rp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka